Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Van valakinek tapasztalata az...

Van valakinek tapasztalata az Ebay Buyer Protection-nel kapcsolatban?

Figyelt kérdés
Nemrég fedeztem fel, hogy egy csaló áldozata lettem. A rendelésem előtt kommunikáltunk, azonban már elég sokat vártam a termékre és nem kaptam meg. Rámentem az eladó visszajelzéseire, és látom, hogy az elmúlt 1-2 hétben rengeteg negatívat kapott (a rendelésemkor még 98% körül állt), és mindenki úgy járt, ahogy én is, nem kapták meg a termékeket. Természetesen jelentettem a dolgot, így nyitottam egy ügyet az oldalon, azonban most várnom kell egy hetet, hátha sikerül közvetlen az eladóval megoldanom a problémát, ha nem, továbbítják ezt. A PayPal-nál is be akartam jelenteni, viszont azt jelezte, hogy már jelentettem az ügyet, és visszairányított az Ebayre. A másik, hogy a bejelentésnél a "case amount" 23 dollár körül van, ami csak egy termékre vonatkozik, én viszont 40 dollár felett fizettem, ami a PayPal által küldött e-mailben látható is. Próbáltam a másik terméket külön jelenteni, de szintén visszairányított, mivel már a tranzakciónak nyitottam egy ügyet, magyarul az eladótól rendelt termékeimet úgymond egy kalap alá veszi, viszont az értéküket nem helyesen jelzi. Nektek mi a tapasztalatotok? Fizetett már nektek vissza az Ebay vagy a PayPal? El vagyok keseredve, eddig még mindig pozitív üzleteim voltak...
2012. okt. 31. 00:08
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!