Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » A szokásos " a firefox már...

A szokásos " a firefox már fut, de nem válaszol. " hiba. Annyi különbséggel, hogy ha újraindítom a gépet, akkor is ezt a hibát írja. A futó folyamatok között sincs. Újra is telepítettem kétszer, de semmi változás. Mit tehetnék?

Figyelt kérdés

2012. szept. 23. 12:45
 1/4 A kérdező kommentje:
megoldódott.. ki kellett törölnöm a profilokat az appdata-ban, majd újrarakni.:)
2012. szept. 23. 16:06
 2/4 anonim válasza:
És ezt hogy csináltad? Mert nekem is ez a problémám. Nem vagyok egy számítógépzseni... :)
2012. okt. 25. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 OKsa válasza:
Beírod a futtatásba hogy: %appdata% megkeresed a Mozilla mappát ér kitörlöd..
2014. máj. 27. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 csacsi2 ***** válasza:

Telepít töröl -el eltávolítás

Majd mappák törlése a fáljrendszerből:

c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Mozilla\

c:\Documents and Settings\Felhasználó név\Application Data\

c:\Documents and Settings\Felhasználó név\Local Settings\Application Data\Mozilla\


Kulcsok ("mappák") törlése a rendszerleíróból (Kihagyható és a módosítása veszélyes!!!).

futtatásba: regedit


Sajátgép\HKEY_CURRENT_USER\Software\Mozilla

Sajátgép\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Mozilla

Sajátgép\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\mozilla.org

2014. máj. 28. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!