Linkkatalógusok vs. SEO-sok. Kinek van igaza?
A korrektség jegyében felsorolom mindkét fél érveit.
SEO-sok:
Naponta többszáz katalógusba kell beküldeniük a linkeket, ezért nincs ideük mindenhol végig olvasni a feltételeket. Mivel csak az eredmény után fizetnek az ügyfelek (vagyis az elfogadott linkajánlások száma alapján), ezért nem éri meg egy-egy katalógusra túl sok időt szánni. Minél több helyre beküldenek egy adott honlapot, annál több helyre felkerül, még akkor is, ha sok helyről elutasítják.
Linkkatalógusok:
A linkajánlás nem kötelező, a beküldő - elvileg - önként veszi fel a kapcsolatot a katalógusokkal. Az ajánlást szó szerint kell(ene) értelmezni, mivel ennek a célja, hogy a beküldött honlappal jobbá tegyük a katalógust, segítsük a szerkesztő munkáját, de legalábbis ne hátráltassuk. Mivel a linkajánló fordul a katalógust szerkesztőhöz azzal a kéréssel, hogy vegye fel az ő érdekeltségéhez tartozó honlapot, ezért okkal elvárható, hogy cserébe olvassa el, és tartsa be a feltételeket.
Röviden ennyi. Szerintetek kinek van igaza a két félből?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!