Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Mit tehetek, akkor, ha az...

Takács István L. kérdése:

Mit tehetek, akkor, ha az internet szolgáltatóm hónapok óta nem javítja meg a hibát amit sokszorosan bejelentettem?

Figyelt kérdés

A hiba az esti órákban jelentkezik,5-10%-is csomagvesztés formájában. Mivel hűségidő köt a szolgáltatóhoz visszamenőleg kéne kifizetnem az eddig igénybe vett kedvezményt +15. 000 Ft kötbért lemondás esetén. Mit tehetek még?


193.239.149.1 ping-statisztikája:

Csomagok: küldött = 346, fogadott = 274, elveszett = 72

(20% veszteség),

Oda-vissza út ideje közelítőlegesen, milliszekundumban:

minimum = 10ms, maximum = 38ms, átlag = 13ms

CTRL-C

^C



#internet #Vidanet #pingveszteség
2012. máj. 15. 20:45
 1/2 A kérdező kommentje:
Még annyit leírnék, hogy ez egy kábelnet "szolgáltatás", a mondemet utp kábel köti össze a számítógéppel.
2012. máj. 15. 20:50
 2/2 anonim ***** válasza:
Fogyasztóvédelem?
2012. máj. 15. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!