Ha 5 napig nincs internetem, akkor érdemes reklamálni a szolgáltatónál, hogy ez a számlán is mutatkozzon meg, tehát kevesebb legyen?
Figyelt kérdés
Most volt rubikomról ugye upc átállás, megkaptuk a modemet postán, de nem működött.2 nap alatt 2 órát telefonáltam el, mire végül csak az mellett lettek, hogy kiküldenek valakit, de mivel péntek reggel volt, hiába mondtam, hogy sürgősen kéne a net, csak hétfő du ígérték, hogy kijönnek. Hétfőn 5 körül meg is buherálták, de 5 napig nem volt. Ugye érdemes őket felhívnom, hogy nem akarok egész számlát fizetni? Ha nem engednek, akkor a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzhetek?Tudom kicsinyeskedésnek tűnik, de pont munkám lett volna a neten keresztül, amit így elbuktam, plusz komoly telefonszámlám is lesz...2012. máj. 11. 08:13
1/2 anonim válasza:
szerintem fölösleges nekem közel 3 hétig nemvolt anno netem és hiába ment atelefonákgatás meg a javitás (azokat is fizetni kelett)nemlett semmivégül kiderült hogy rossz kódot adtak meg -.-''és kozel 15+ elment arra h nincs netem ....de mégis jött a számla az egész és hát ha nemfizetedakkor nincs net szóval ez van..
2/2 Csiß válasza:
Szerződést nézd át hogy mennyi időn belül vállalták a hibaelhárítást.Ha ezt meghaladta akkor reklamálj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!