ADSL kapcsolatom az utóbbi időben gyakran megszakad. Mi az oka?
Figyelt kérdés
Az utóbbi időben egyre gyakrabban lefagy a gépem és megszakad az ADSL (internet) kapcsolat használat közben. Ez a szolgáltató hibája vagy a gépemmel lehet valami gubanc?
Előre köszönöm a segítőkész válaszokat.
2012. márc. 30. 09:01
1/5 anonim válasza:
kizárásos alapon ,el kéne jutnod odáig,hogy mivel van a gond :
-lehet a szolgáltató
-lehet a modem
-lehet a géped.
ezután lehetne folytatni a nyomozást....
2/5 anonim válasza:
Én azt javaslom próbáld ki laptoppal a modemet, ha ott is jelentkezik a probléma akkor valószínűleg az a gond. De ha minden rendben akkor már is közelebb vagy a megoldáshoz, hogy a gépeddel lehet probléma
3/5 A kérdező kommentje:
Az a gond, hogy van olyan nap, amikor órákig semmi probléma. Máskor fél órán belül ötször is újra kell csatlakozni.
2012. márc. 31. 12:03
4/5 A kérdező kommentje:
Az első válaszoló tökéletes választ adott.
- kiderült, hogy rossz volt a kapcsolat
- a modemet ki kellett cserélni újra
mikor mindez megtörtént és hoztak egy laptopot helyi ellenőrzésre, kiderült, hogy a gépem is kaput.
2012. ápr. 15. 15:35
5/5 anonim válasza:
Hello! Nálam ugyanez volt/van, de a végeredmény forditott: a hatmilliomodik fenyegetődzés után a "szolgáltató" elismerte, hogy nála van a hiba és szives elnézést kért (1 hónap után). Ezután 1 hétig volt úgy-ahogy használható, most ugyanolyan szar.Tehát: szerintem ne dőlj be nekik!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!