Az internet kapcsolatom megszakad. Mitől?
Figyelt kérdés
Ha töltök le valamit,(Opera) a kilobájt számláló lemegy, míg végül megszakad a letöltés. Ezután vagy csatlakoznom kell újból az internetre, és visszajön, vagy (mivel jelszavasom van), kiírja, hogy nem megfelelő a jelszó és a felh. név. Meg ilyenek. Ilyenkor (XP) újra bootoláskor már jó. Ilyenkor a szolgáltató szórakozik?2011. márc. 30. 00:41
1/4 anonim 



válasza:





Lehet a szolgáltatónál is gond. Másik böngészővel is ez van?
2/4 A kérdező kommentje:
Az Explorerrel is ezt szokta csinálna.
Már olyan is volt, hogy 3 napig nem volt kapcsolat.
2011. márc. 30. 14:24
3/4 anonim 



válasza:





Meg kellene próbálni egy másik gépen is, hogy lehessen látni, hogy a te gépedben van-e a probléma, vagy a kapcsolatban.
Próbálj megkérni valakit, hogy hozza át hozzátok a laptopját egy percre. De ha kijönnek a szolgáltatótól, akkor hozhatnak ők is laptopot és kipróbálják, attól függ, mennyire segítőkészek.
4/4 anonim válasza:
Egy perc alatt biztos, hogy nem lehet megállapítani szerintem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!