Invitel szerződésbontása hogyan lehetséges hűségidő
alatt? ÁSZF szerint ha 30 napig képtelen ez a töketlen
banda elhárítani a hibát, az ügyfél felbonthatja a
szerződést.
Figyelt kérdés
A másik eset ami eszembe jutott, hogy nem fogom ezért a f*s szolgáltatásért kifizetni a számlát. Ez járható út?
2012. márc. 25. 18:05
1/8 anonim válasza:
Ha nem fizeted ki, akkor azt egyoldalú szerződésbontásnak veszik, ki kell fizetned a hűségből hátralévő hónapokat és a kötbért...
Mi a hiba, amit nem tudnak elhárítani? Nekem is Invitel netem van, és szinte semmi probléma. Egyszer elszakítottam a bejövő kábel egyik felét, és szakadozott a net, kb ennyi 8 év alatt.
2012. márc. 25. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 A kérdező kommentje:
Hosszú lenne a lista, ajánlom nézz fel az Invitel Facebook oldalára, láthatod mennyien panaszkodnak. Kb 5-10 percig használható az Internet, a TV adás minősége a szarral vetekszik. Hetek óta nem csinálnak semmit, csak ígérgetnek, hogy megcsinálják, kivizsgálják. Gondolom ez a tróger banda nem fog közös megállapodással hűségidőn belül felbontani szerződést, és eltekinteni a kötbértől. Nem csak nálam van a hiba. Megvárom a 30 napot akkor, ha ugyanúgy szar lesz a net, rohanok is be hozzájuk, hivatkozva az ÁSZF 8.3.2 "a" fejezet első bekezdésére. Vagy még NMHH-n gondolkodom,hátha tudnak segíteni.
2012. márc. 25. 18:28
3/8 anonim válasza:
Üdv.
Sajnos a számlákat minden képen fizetned kell ellenkező esetben nem ők hanem egy behajtó cég fogja behajtani
akiknek nagyon nagy hatalmuk van bármikor zárolhassák a bankszámládat !!
Ráadásul egy 10 000 Ft os tartozás akár 100 000 Ft is lehet !
De mi pontosan a hiba ? bár én ez esetben kikérném egy jogász véleményét de vidd el neki a szerződést is :)
:)
2012. márc. 27. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 A kérdező kommentje:
A probléma hogy 1 hónapja kb 5 percig van net, 2 óráig nincs, de fentebb leírtam. Ez nem állapot így. Sajnos sok lehetőség nincs, 1 perköltség esetleges bukása nem biztos hogy nekem annyira jól jönne, ÁSZF meg védi őket, amit havonta változtatgatnak saját szájízükre. Soha többé hűségidő... Nem is kérdés meddig maradok előfizetőjük....
2012. márc. 27. 11:32
5/8 anonim válasza:
Egy jó kiadós telefon beszélgetés meghozza a gyümölcsét :))
Persze anyázások és kuvázások nélkül
2012. márc. 27. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
A perköltséget meg mindig a vesztes fél fizeti!!
a teló beszélgetést rögzítik és ez felhasználható ezért mondtam hogy kérd ki egy jogász véleményét is :))
A modemet próbáltad RESET elni?
2012. márc. 27. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
nekem adsl, iptv, telefon, mobilnet van és sz összes az invitelnél kb annyi hiba volt 2 év valatt hogy az egyik iptv set top box elromlott de másnap jöttek is kicserélni. Szóval nem tudom hogy neked miért szar az invitel de hívd fel a helpdesk-et.
2012. márc. 27. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 A kérdező kommentje:
Egyertelmuen szolgaltato hiba,informatikus vagyok szoval nincs ilyen jellegu problemam. Hiaba resetelem, a modem nem kap jelet. HelpDesk pedig nagy ivben tojik a dologra,mar vagy 10 emailt kuldtem nekik,igergetnek h kivizsgaljak,de semmi. Pest megye amugy. De mondom aki nem hiszi,eleg csak megnezni a Facebook oldalukat,h mennyi a panasz.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!