Nem tapasztaltatok hasonlókat a Magyar Telekomos nettel kapcsolatban?
Volt pár elég érdekes net megszakadásunk. Elment a net kb, úgy egy óra múlva beszólunk a központba, majd ezt követően még egy két óra elteltével még egyszer. Akkor felvilágosítanak bennünket, hogy nálunk van a hiba nem a központban , mert ott nézik meg legelőször. Mindezt követően kijönnek a Magyar Telekom alkalmazottai, de rendszerint itt nem találnak problémát. Elmegy a téhómos faszi és 5 percre rá van net. Kérdés, hogy mitől?
Ma meg az volt, hogy szintén elment a net, beszóltam a kp.-ba megkérdezték világít e a dsl led, mondtam világít bezony. Kérték, hogy indítsam újra a routert. Ezt meg is tettem, de a dolog csak nem javult. Ezt követően azt mondta az ügyintéző csajszi, az én gépemben van a hiba, mert ha a dsl led világít az általuk adott routeren , akkor nem lehet, hogy tőlük nem jön a vonal. Majd miután felajánlotta, hogy egyszeri díjazás ellenében segítenek nekem a munkatársai , hogy megjavítsam a gépemet és én nem kértem ezen szolgáltatásból hirtelen újra lett vonal.
Kéremszépen ez miafaszom? Most őszintén én vagyok paranoiás, vagy itt tényleg nem kóser valami?
Nem cserélték ki eddig a modemet?
Esetleg cseréltesd le, hátha.
Elég sok hiba lehet, de ne legyél paranoiás.
a kérdésedben hol modemet,hol routert emlegetsz,
végül is melyikkel van a gondod ?
Sebesség mérésre inkább ott a speedtest: [link]
Az előbb említett link az 5.-re lőtte be legalább csak körülbelülire a sebességet. (Még akkor is olyan 4-5 megás eltéréssel!)
Milyen típusú eszközt adtak, utána néztél a neten, hogy másoknál is szórakozik-e?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!