Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » UPC net. Másnak is van ilyen?...

UPC net. Másnak is van ilyen? Mit csináljak, ha tesznek rá, hogy nincs net?

Figyelt kérdés
Helló! Mostanában van egy olyan problémám, hogy éjjelente 11-12 körül rendszeresen elmegy a net. De vagy 2 és fél hete. A weben hiába írok nekik, csak sablon választ kapok, személyesen hiába mentünk be, nem mondtak semmit. Semmi normális mail címet nem találok, csak a webes megoldást. Az ügyfélszolgálat meg csak a telefonszámlát növeli, mert fel nem veszik. Egyszerűen nevetséges, nagyon elegem van. Másnak is volt ilyen?
2011. nov. 9. 11:23
 1/5 anonim ***** válasza:

Szia


Először biztosan győződj meg róla, hogy minden eszközöd jól működik, és nem a géped/routered hibásodott meg, és minden net megszakadásos procedúrát végrehajtottál (modem, router újraindítása).

Ha minden biztosan rendben van, akkor keresd meg a szerződést, és nézd meg pontosan, milyen szolgáltatást vállal a UPC, mit mond a szolgáltatás folyamatosságáról.

Ezután írj vagy keress neten valami hivatalosabb panaszlevél formátumot, és azt küld el nekik. Ha arra sem reagálnak érdemben, akkor szerintem lehetne fogyasztóvédelemhez fordulni elégtelen szolgáltatás/ügyfélszolgálat miatt.


DE a legegyszerűbb megoldás: válts szolgáltatót.

2011. nov. 9. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Szia!

Igen, minden tökéletesen működik. 4 éve van UPC-nk és ilyen még nem volt. Csak a szokásos netes dolgok, hogy néha elment. De a pofám leszakad, hogy bemegyünk és úgy sem reagálnak semmit. :D Vicc. Megpróbálom a levelet, bár a webes levelezésen kétlem, hogy normálisan válaszolnak, e-mailcímet meg nem nagyon találok. Igen, gondoltunk a szolgáltatóváltásra, csak még van szerződés és elég felháborító az egész.

Köszönöm a választ!

2011. nov. 9. 12:46
 3/5 anonim ***** válasza:

valami nagyon nem stimmel a te történetedben

ugyanis nekünk is és a fiaméknak is upc netünk van több éve,és nem ilyennek ismertük meg a céget, mint ahogy te próbálod őket itt beállítani

igenis kijavítanak minden saját hibás dolgukat,és ha kell ki is cserélnek modemet ,kábelt,bármit ami az ő sárjuk

azt is tudom ,hogy ha bejelentünk egy hibát,ők rátudnak nézni a net vonlra és precízen látják is ha tényleg hiba van

de te is belenézhetsz a modemedbe ,ugyan úgy ,ahogy ők :

[link]

2011. nov. 9. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Hát, bocs, de nem lejáratni akartam őket, hanem segítséget kérni, hátha valaki tudott velük máshogy kommunikálni. Szerintem én jobban tudom, hogy itt nálam mi a helyzet...
2011. nov. 9. 15:29
 5/5 anonim válasza:
Nekem volt hasonló problémám. 30 megabitesre növelték a sebességet és amikor torrenteztem kifagyott. Bejelentettem telefonon a hibát kértem jöjjenek megvizsgálni. Kb. 20 perc a telefonon aztán kapcsoltak. A második szerelő tudta megoldani a problémát, nálam a kábelen lévő szűrőt cserélték. Utána hibátlan lett. Ha van kitartásod és jogosult vagy eljárni az ügyben, úgyértem tied a szerződés akkor járj utána ,meg fogják csinálni. Nem lesz könnyű, de megéri.
2011. nov. 10. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!