Vélemények a T-home internetről?
Nekem DSL alap van. Hűségidő nélkül, havi 5550-et fizetek érte, mert van + hűség nélküli Tv előfizetésem is.
Az elmúlt 3 évben talán 5-ször volt hiba. Magával a szolgáltatással nincs problémám (műszaki: a router halt meg mind az 5ször), a telefonos ügyfélszolgálat viszont egy nagy nulla. Betelefonálok a 20-as mobilról, vagy fél órát várok, míg kapcsolnak vkit. Kishölgy kifaggat, hogy mi a baj, aztán tovább kapcsol egy illetékesnek, az illetékes is kifaggat, majd azt mondja, hogy nem ő az illetékes, de odakapcsol, majd az illetékes is kifaggat. És idióta kérdésekre kell többször válaszolni, pl :világít-e a routeren a 3. jel? próbálta már újra indítani? nem lehet hogy a számítógépével van baj? a kábeleket ellenőrizte? stb. Majd azt mondja, hogy rendben, akkor 72 órán belül kijönnek. :(
Nem akarom szapulni őket, de az ügyfélszolgálatuk nagyon vacak, ha reklamálsz pl. számlával kapcsolatban, akkor nagyon lassúak tudnak lenni!!!
Ha vezetékes internetet akarsz, akkor szerény véleményem szerint olyan szolgáltatót válassz, ahol kifejezetten jó az ügyfélszolgálat. )Én már nem váltok, mert nemsokára, kb. fél év múlva költözünk és nem éri meg a macera.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!