Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért nincs kamerakép DVR...

Miért nincs kamerakép DVR mobilról való megtekintésekor?

Figyelt kérdés

Van egy DVR rögzítő (h.264) 4 kamerával. Továbbá egy router a DVR-rel és egy laptoppal. Laptopon megy a net. DVR is fent van a neten, dyndns-el és a 80-as port DVR-re irányításával meg lett oldva. El is lehet érni online a dyndnses domainon keresztül. Meg is lehet nézni a kameraképeket jpg-kben. Viszont a mobilon (Samsung Galaxy/ Android) lévő mEye-vel az adatok megadása után kiírja, hogy csatlakozik a szerverhez, és fekete képernyő, továbbá no response.

Állítólag mobilra másmilyen portot kell használni, amit a DVR rögzítő határoz meg, de ezt se a DVR-ben, se a CD-ben, se a használati útmutatójában nem találtam. Hogy lehet ezt kideríteni, ha egyáltalán szükség van rá? Több hasonló programot is megpróbáltam az Android marketről. Sajnos a DVR CD-n csak symbian/Blackberry/Iphone/Windows op-kre van a program.

Lehet hogy a routerben kéne még állítani valamit?

Ha mobilról nézem meg a dyndnses címet akkor felajánl valami Andorid viewer (Android 2.0 és későbbi) cuccot telepíteni, de sikertelen a telpítés. Nem lenne jó a verziószám? Hogy lehet azt megnézni?


2011. aug. 19. 17:22
 1/4 A kérdező kommentje:

Már megoldottam a problémát.

Köszönöm a segítséget minden válaszolónak.

2011. aug. 22. 21:18
 2/4 bicskeib válasza:
Nekem is ilyen problémám volt, és az volt a megoldás, hogy a dvr készüléken engedélyezni kellett az extra adatfolyamot, miután konfiguráltam a routert természetesen. (extra adatfolyam az enyémben: menü, rendszer, kódolás). Újraindítottam és tökéletesen működött. :)
2011. szept. 7. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Nekem nem ilyen jellegű volt a gond. Egyértelműen a portokkal volt valami kavalkád. Mai napig nem tudom mi volt a helyes port, csak sikerült olyan programot találnom ami automatikusan megkeresi, és beírja de ha jól emlékszem nem lehetett megnézni a portszámot. Vagy ez volt a hiba, vagy csak simán annyi, hogy az első progi nem támogatta a DVR rögzítőt. A lényeg, hogy megoldódott a probléma.
2011. nov. 20. 03:29
 4/4 A kérdező kommentje:

Ma már tudom hogy a video jel küldése külön porton zajlik. Nem tudom hogy ez minden DVR-nél így van-e, de a lényeg hogy a 80-as porton túl van egy további portja a DVR-nek amin maga a video stream van, ezt a portot is port forwardolni kell a routeren és a mobil alkalmazásban is ezt, nem pedig a 80-as portot kell megadni, az ugyanis sokszor csak egy adminisztrációs felületet takar.


Érdekes módon szerintem bizonyos esetekben mégis működik 80-as porttal is, nem tudom hogy itt csak a háttérben csinál-e valamit vagy valami egyéb barkácsolás zajlik, nem dolgoztam annyi DVR rögzítővel és nem is néztem meg olyan alaposan az egyes darabokat hogy tudjam hogy milyen típuskülönbségek vannak.

2015. okt. 1. 18:51

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!