Besokalltam a sok különböző e-mail címemtől. Hogy tegyem egyszerűbbé azokat, kezelésüket? Részletek lenn.
Az idők során sok e-mail címet hoztam létre (blogokhoz, fórumokhoz, stb stb), kb. 10-et. De ez oda vezetett, hogy már magam sem tudom hirtelen, hogy melyik oldalon melyiket használom...
Továbbá nyomasztó annak a tudata, hogy milyen sok van, és hogy tartsam azokat rendezetten, illetve hogy ne keverjem, melyikkel hova regisztráltam.
Lehet, elég lenne 3 cím a munkahelyivel együtt?
1. Munkahelyi címem - ezt csakis a munkahelyi dolgokra használom
2. Elsődleges privát címem - ismerőseimmel való levelezésre (illetve közösségi oldalakhoz való reg-ra)
3. Egyéb esetekre használt cím: blogok, fórumok, meg ilyenek
Korábban azért hoztam létre több e-mail címet, hogy úgy őrizhessem meg valamennyire az anonimitást. :) De már besokalltam a sok különböző címemtől...
Nektek mennyi e-mail címetek van és milyen kiosztásban?
Hogyan tartjátok rendben, ha 3-nál több címed van?
A domainomhoz tartozik e-mail cím, gyakorlatilag több különböző, de így egy ablakban kezelhetem outlook-ból az összeset.
Próbáld ki te is, hogy IMAP-al mindet outlook-ba hozzáadod fiókként, így egy helyen tudod kezelni az összeset.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!