A Freemail-nél nem foglalkoznak az ügyfelekkel! Mire váltsak?
Sok éve vagyok a Freemailnél, több e-mail fiókom is van.
Már nem először fordul elő, hogy normális stílusban írok nekik és nem kapok választ.
Pár napja is írtam, de semmi. Van, amit már hónapokkal ezelőtt megkérdeztem és már elnézést, de egyszerűen le se sz@rják az embert!
S bár alapvetően jónak találtam a Freemailt, ezért szeretnék más szolgáltatóra váltani, mert most nagyon "berágtam".
Hihetetlen, hogy ha bármi probléma van nem képesek segítséget nyújtani, és csak szenved az ember!!! Ráadásul nem alapvető dolgokat kérdeztem meg, amire az ember kis idő után rájöhetne, vagy le lenne írva a súgóban...
A gmail-t ajánlották nekem nagyon, az mennyire
- megbízható, biztonságos
- könnyen kezelhető
- van-e magyar nyelvű kezelőfelület ?
Új e-mail címet szeretnék létrehozni, melyet a netes rendeléseimhez használnék. Pl. internetes parfümériában vásárolok és ezt adom meg. Ilyesmik...
Ti milyen szolgáltatókat ajánlotok, ami megbízható?
Lehet angol nyelvű is, csak még nem tökéletes az angolom, ezért van bennem egy kis aggodalom.
Nálam a gmail vált be, most már évek óta, pedig több postát is kipróbáltam korábban.
Magyar nyelvű teljesen amúgy.
Köszönöm. És ha valami problémám van akkor írhatok nekik magyarul is vagy csak angolul?
Azért remélem nem lesz semmi probléma, amiért írnom kellene, csak már felkészülök. :)
01:54-estől kérdezném még (de a többiektől is), hogy a Gmail jobb a Hotmailnél is?
Mert én Freemailt és Hotmailt használok, utóbbit inkább csak az msn miatt.
Nekem van 2 freemailes címem, 2 hotmailes, egy egyetemi, egy internetszolgáltatós, + volt 2-3 orosz címem is. Mind a gmailes címemre van összevonva. Szerintem ez elég meggyőző.
De azt nem értem miért akarnál írni nekik. Én soha nem írtam. Ha valamit nem tudsz, max írd ide. Miért foglalkoznának ők az átlagfelhasználóval?
Köszönöm a második választ is.
Volt olyan, hogy családtagom fiókjához elfelejtettük a jelszót. Én mindig felírom, neki is felírtam, de elhagyta a cetlit, mindegy...
És a titkos kérdésnél hiába írtam be a választ, elfogadta, de nem ajánlott fel újabb funkciót. Vagy már nem emlékszem pontosan, olyan is volt talán, hogy valami hibát írt ki folyton, de csak kódszámot azt nem, hogy mi a probléma. És folyton ez volt, hetekig.
Akkor úgy gondoltam, írok nekik.
De már mindegy, lemondtunk attól a fiókról, már egy éve is lehetett az említett eset. (Nem is válaszoltak, pedig megadtam az én freemailes címemet.)
03:17-nek is köszönöm.
Közben olvastam kicsit a gmailről, szerintem is arra váltok. Majd még elmélyedek a témában jobban (átnézem a funkciókat, ilyesmi), csak már álmosan nem akartam.
Á értem a problémát.
Én nem használom a biztonsági kérdés funkciót, körülbelül 8 évvel ezelőtt egy "barátom" azon keresztül törte fel a fiókomat, tehát nélküle biztonságosabb. Mióta azt kitöröltem, nem volt biztonsági problémám. De a gmail tényleg jó, minden kliensfelületen jól működik, testre szabható. Egyedül a névjegyszinkronizációjával nem vagyok kibékülve, egyszer gondolt egyet és kitörölte az összes kontaktot az androidos telefonomból, és kicserélte az email fiók címlistájával :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!