Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Hogyan szüntessem meg?

Hogyan szüntessem meg?

Figyelt kérdés
Számlás mobilinternetem van amiröl részletes kivonatot kapok minden hónapban, és igen bosszantó hogy egy bizonyos JAMBA letöltés megduplázza a számlámat minden vasárnap még akkor is ha nem használom az internetet hogyan töltödik le???
2010. dec. 28. 15:03
 1/1 anonim ***** válasza:

Nem letöltődik, hanem amikor azt a jamba-dolgot megrendelted, a számod bekerült a rendszerbe. Kisbetűs részben le is van közölve az ilyen dolgoknál hogy te egy tartalom letöltésekor is egy szolgáltatásra fizetsz elő, ami heti (mondjuk két háttérkép) letöltésével jár. Attól, hogy te az oldalt nem éred el, vagy nem töltöd le az elérhető kínálatot, mindaddig kiszámlázzák a szolgáltatás után járó díjat, míg le nem mondod azt (mivel egy hetes előfizetést veszel, ami hetente mindig automatikusan megújul).


[link]


itt olvashatsz lemondási lehetőségekről


vagy itt:

[link]

8. Szolgáltatás felmondása és megszűnése, visszalépési jog

Amennyiben SMS üzenetben szeretne leiratkozni, küldje el a „STOP” szót a 1787 számra, hívja a 06-1-7774852 számot, kattintson a “Az Én Jamba-m” alatt található “Klubbok” linkre a www.jamba.hu honlapon, vagy küldjön e-mailt az info@jamba.hu címre. A szerződés a felmondási igény megérkezésével szűnik meg. A mobiltelefon-számlán ettől függetlenül még történhetnek változások, mivel a mobilszolgáltatók utólag számláznak.

2010. dec. 28. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!