Hogyan szüntessem meg a mobilinternet előfizetésemet a
hűségidő lejárta előtt?
Figyelt kérdés
Korlátlan pannonos, 7,2mbit/s-os de két hete csak max. 130kbit/s körül jön, a nap minden időszakában, vagy még annyival se. Tettem írásban panaszt, de semmi. A netem használhatatlan, még a levelezés is akadozik, ez nekem 6000ért nem megfelelő bolt. Gyakorlati tanácsokat kérek.
2009. febr. 12. 17:18
1/8 anonim válasza:
Át kell olvasni a szerződést, hogy mennyit fogsz majd fizetni hűségidő előtti szerződésbontásért (asszem 20k huf), aztán bemész egy pannon üzletbe, kiperkálod a pénzt, és annyi.
Egyébként 7,2mbit/s-sel csak akkor jön, ha van HSDPA, EDGE-n a 130 az normális.
2009. febr. 12. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Olvasd el, hogy mennyi a garantált sávszélesség (valami nagyon minimális lesz). Ha azt nem éri el a szolgáltatás, akkor kötbért kérhetsz, vagy esetleg le is mondhatod, ha nem tudják kijavítani a hibát.
2009. febr. 12. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 A kérdező kommentje:
A szerződésben (az én példányomban) nincs minimum, gondolom az üzletben utána járhatok. Nyilván tisztában vagyok vele, hogy 7.2 nem 7.2, de jelenleg 0.1 Mbps (gyakran csak 80kbps) vagy az alatti a sebesség. Eleinte 2, 3 Mbps volt a sebesség (természetesen napszaktól függően) A jelerősség nagyon jó, nem volt semmi gond idáig. Gyakorlati tanácsok, hogy kezdjem? Mert én nem szeretnék ráfizetni ezért a minőségért. 130Kbps ebben a rendszerben is nagyon kicsi.
2009. febr. 12. 18:40
4/8 anonim válasza:
Azt, hogy te mit szeretnél... még a szerződéskötés ELŐTT kell tisztázni.
Nézd meg a szerződést. Meg kell mutatniuk, és kötelességük meghatározni a minimális sebességet is. Ha ez nem biztosított (hivatalos mérés kell) - akkor lehet lépni.
Vagy tényleg kifizeted a hűségpénzt. De azzal nem hiszem, hogy jobban járnál.
2009. febr. 12. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
...és megpróbálhatsz reklamálni is. Ugye hivatalosan, tértivényes levélben reklamáltál? Akkor mehetsz a fogyasztóvédelemhez - ha idáig nem csináltak semmit, és ezt bizonyítani is tudod.
2009. febr. 12. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat. holnap belevágok és lesz ami lesz megszüntetem, ez nekem sajnos nem megfelelő. Eddig stabilan jött a 2, 3 Mbps, az nekem tökéletes volt, de ez nem net.
2009. febr. 12. 19:02
7/8 anonim válasza:
A szokásos szerződésmódosítást kell megvárni. Ez átlag évente 2x, 3x zajlik le a szolgáltató részéről. Erről külön nem értesítenek, csak ha kéred, vagy ha alapból olyan email címet is megadtál, ami igazi. A szerződés módosítástól számított asszem 8 napon belül az egész szerződés megszűntetését kérheted a legapróbb indokkal, sőt, meg se kell, hogy indokold jogilag, csak ezt nem kötik persze az orrodra. Szóval ha a voda, vagy vmelyik módosít, beviszed a cuccerájt, és megmondod, hogy ezekkel a feltételekkel már nem kéred. Meg sem kell indokolnod a hatályos jogszabályok szerint.De hangsúlyozom, hogy csak a szolgáltató szerződés módosítása esetén. Innentől kenjék a hajukra a hűséget is. Nem csak a tv ügyvédjében volt, de asszem az index írta ezt a lehetőséget pár hónapja.Jogilag alátámasztották teljesen a dolgot.
2009. febr. 12. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
És akkor az ÁFA emelés is szerződésmódosításnak minősül?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Adataid védelme fontos számunkra!
Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.