Ügyfélkapu, új telefon?
Figyelt kérdés
Már regisztráltam az ügyfélkapu+-ra, ha új telefont veszek, mi a teendő? Tudja esetleg valaki? Erről nem nagyon találtam információt.tegnapelőtt 10:30
1/7 anonim válasza:
Olyan hitelesítő-alkalmazást célszerű használni, amely lehetőséget ad a kulcs mentésére, így a kulcs megadható manuálisan más hitelesítő alkalmazásnak is, vagy importálható például.
2/7 anonim válasza:
2 faktoros azonosításra használt alkalmazást felrakod az új telefonon és ennyi. Annyi a lényeg, hogy valami fiókkal az alkalmazás legyen szinkronizálva, hogy tudd átmozgatni másik készülékre.
4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek aki válaszolt, google authenticator van letöltve,a fiókok össze vannak kapcsolva. Remélem így sikerül majd.
tegnapelőtt 12:02
5/7 anonim válasza:
4> Igen, az ÜK+ nekem is így ment.
A DÁP miatt viszont be kellett mennem az okmányirodába, egy új kódért...
6/7 anonim válasza:
5> DÁP: Tehát elfelejtetted a személyi átvételkor megadott 6 jegyű pint. Ha megvan a zöldkártyája és nfc-s a telód akkor a kártyán levő puk kóddal új pint állíthattál volna be. Ugyanígy megy gsm sim kártyáknál is.
7/7 anonim válasza:
Igen, elhagytam a zöldkártyát... Kérdeztem hogy lehet-e valahogy új kódhoz jutni, de az ügyfélszolga azt mondta hogy "Most mondja meg nekem, használta a kódot valaha is?" És részéről a kérdésem le is volt zárva...
Szeretem az ilyen segítőkész közalkalmazottakat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!