Netpanel kamu kérdőívek?
Ezek nem kamu kérdőívek, hanem teljesen valós cuccok. Az általános kérdések között végez egy előszűrést is a vizsgált csoportra és ha ott az jön ki, hogy te nem esel bele ebbe a csoportba akkor átugorja a kérdőívet és a végén landolsz - kevés ponttal. Alkoholok esetén van olyan előszűrő kérdés, hogy milyen gyakran fogyaszt alkoholos italokat vagy ha épp bizonyos alkoholos italra végeznek kutatást ( pl valamelyik újonnan piacra kerülő sörre ) akkor kifejezetten erre az alkoholtípusra kérdeznek rá. Amennyiben az előszűrésben te a ritkán vagy soha opciókat választod akkor te nem tartozol bele a célcsoportba és neked nem adja fel a kérdőívet...
"Utóbbi időben próbálkoztam kitalált adatokkal is, de azzal sem ment tovább."
Lehet nem szóltak, de ez nem pontgyűjtő olcsó játék hülyegyerekeknek hanem ezek valós,fizetett kutatások amik valós eredményeket hoznak amiket átadnak a megrendelőnek. A megrendelő marketingesei vagy más osztályuk ezt feldolgozza és ez alapján hoznak meg döntéseket. Mérik mennyire lenne "kelendő" a bevezetni kívánt termék, mérik menynire sikeres,népszerű, egyedi stb a reklámkampány, mennyire sikerült felépíteni a termék imidzsét stb... Nem véletlenül vannak ezek regisztrációhoz kötve, te meg elkomolytalankodod...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!