Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért bonyolították így túl...

Miért bonyolították így túl az ügyfélkaput?

Figyelt kérdés
Kiírta, hogy megszűnik ez a s.zar januártól, eztért regisztrált a DÁP-ba. Telefont cseréltem, a régi nincs meg, de nem tudok így belépni, mert kér még egy authenticator kódot is, ami a régi telefon appján volt.. Törölném kéne az egész ügyfélkaput és újra igényelni?

dec. 9. 10:23
1 2
 11/14 Alex Fly ***** válasza:
52%
Ha elolvastad volna a DÁP helpjét, akkortudnád a megoldást: elbattyogsz egy szimpatikus ormányablakba (leánykori nevén Ocsmányiroda) és ott regisztráltatod az új készülékedre telepített új DÁP alkalmazást. És ezután azzal fogsz tudni belépni...
dec. 10. 06:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 A kérdező kommentje:
Összejött hál istennek anélkül is, de szerinted ez mennyire reális, hogy ha új készüléket veszel, be kell menned vele egy kormányablakba hogy regisztrálják?
dec. 10. 06:46
 13/14 anonim ***** válasza:

Csak azoknak kell bemenni vele egy kormányablakba akiknek 2021 előtt adták ki a személyi igazolványát, vagy nincs a telefonján fényképezőgép, vagy elfelejtette a pin kódját.

Te melyik csoportba tartozol?

dec. 10. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:
minden adott volt
dec. 10. 11:33
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!