Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért szüntetik meg az ügyfélk...

Miért szüntetik meg az ügyfélkapu létrehozásának lehetőségét?

Figyelt kérdés
Január 16 után nem lehet új ügyfélkapu hozzáféréseket létrehozni. De mi van azokkal akik pl. jelenleg fiatalok és később jól jönne a számukra? Majd járjanak mindig mindent személyesen a kormányablakba intézni vagy mi?

tegnap 22:17
 1/3 anonim ***** válasza:
Ők már a DÁP-ba regisztrálnak logikusan.
tegnap 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
De lehet. Csak Üygfélkapu+ vagy DÁP néven, ami ugyanaz mint a sima ügyfélkapu csak kétfaktoros azonosítással.
tegnap 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Az egy gyakori téves értelmezés, hogy az ügyfélkapu magát a rendszert jelenti, ahol elektronikusan lehet ügyeket intézni. Valójában az ügyfélkapu az csak a bejelentkezési (hitelesítési, azonosítási) mód amivel hozzáférsz az online rendszerhez. Ezt a beléptetési módot fejlesztették tovább a magasabb biztonsági követelmények miatt. Maga az ügyintézési rendszer továbbra is működni fog, csak a beléptetési mód ügyfélkapu+ vagy DÁP lesz.
tegnap 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!