MOHU Repont rendszerében nem szereplő csomagolással mi a teendő?
A Repont rendszerében még nem szereplő italcsomagoláshoz van külön felület, ahol be lehet jelenteni?
Írtam nekik az info@mohu.hu-ra még 26-án, de azóta is egy automatikus visszaigazoláson kívül semmi sem történt.
Ha nincs rajta a logó az teljesen szabályos. Amit június 30.-ig forgalomba hoztak az a szavatossági idő végéig árulható, úgyhogy még egy jó ideig lesznek nem visszaváltható palackok. Az ásványvizeknél, mivel azoknak több év a szavatossági ideje, akár évek múlva is belefuthatsz. Az egyéb üdítők minden bizonnyal egy éven belül kifutnak. Ezeket úgy kezeld mint eddig, laposra taposva dobd a szelektívbe.
Ha rajta van a logó, de az automaták nem veszik vissza, az a gyártó hibája, mert nem végezte el a termékregisztrációt időben. Ezeket jobb híján gyűjtsd össze és később vidd vissza, illetve a gyártónál reklamálj, a mohu ezzel nem tud mit kezdeni, a gyártók dolga a regisztráció.
Illetve azt is ellenőrizd, hogy nem egy külföldi logót láttál-e véletlenül. A magyarban magyarul olvasható, hogy "Vigyél vissza!". Ha külföldi logót látsz, azt az adott országba kell visszavinni, ha nem tervezel oda utazni a közeljövőben, úgy kezeld mint a nem visszaválthatót (azokért nem fizettél betétdíjat, a külföldön visszaváltás ingyenpénz).
Így van, vannak többutas csomagolást is visszaváltk gépek, nézd meg az appban!
Piroska szörpös üveget én már azelőtt is ilyen gépbe tömtem, hogy jöttek volna az 50 forintososok..
#1: "Ezeket jobb híján gyűjtsd össze és később vidd vissza, illetve a gyártónál reklamálj, a mohu ezzel nem tud mit kezdeni, a gyártók dolga a regisztráció."
Annyi még, hogy a gyártót alaposan széjjel kéne büntetni rosszhiszemű, nyereségvágyból elkövetett csalásért.
Ugyanis a MOHU 50 Ft-ja pont úgy működik, hogy ha több termék megy vissza (ami értelemszerű, hogy kólából, energiaitalból meg ásványvízből többet forgalmaznak, mint random influencer kézműves söréből), vagyis nagyobb az ökológiai lábnyom, az alapján ők fizetnek a MOHU-nak kiterjesztett gyártói felelősségi díjat.
Ha nincs a jogszabály végén szankció és büntetési tétel, akkor viszont a főnök úr leszól Mancikának, hogy "felejtse már el" vagy "rontsa már el a formot" aztán a bürokrácia malmai egyébként is lassan őrölnek meg a válaszemail az elutasított termékregisztációról is végezheti a spamben és míg ők vígan kiszámlázták a forgalmazónak, az áthárította a viszonteladóra, az meg a vásárlóra, addig visszacsorogni technikai okokból nem tud és kit okol az egyszeri vásárló? Na kit?
Az átlagjózsi az automatát, a masinát, amit egyébként is gyűlöl, mert miért nem veszi be. Az okoskodó meg laposföldhívő meg a galád viszonteladót, aki mocsok módon felszámolta neki (hiszen neki ugyanúgy felszámolták), persze nála nincs visszaváltás.
És ki jön ki belőle győztesen? A gyártó, akinek talán még a terméke is ihatatlan vagy középszerű, de szekunder módon még az internet is tele lesz vele, hogy random influencernek a sörét nem váltja vissza, az algoritmus meg szereti, ha valakiről sokat beszélnek. És akkor az okos marketing is megvan.
További marketingtippekért keress bátran. A MOHU-tól állásajánlatokat is elfogadok!
Kérdező!
A Repont rendszerrel adtak a többutas üvegeknek egy pofont.
Eleve a sörösök 25 Ft-ja már a hajléktalant se fogja meghatni, mert nehéz és fele pénz és akkor még ott a kockázat is, hogy jóval kevesebb automata veszi be és még a többutasos sem, mert ott éppen nem forgalmazzák.
A kis üveges kóla, ásványvíz jellemzően étteremek által van forgalmazva egy zárt körben, én még boltban nem is igazán láttam, tehát szintén nem fogja visszavenni (SPAR/Tesco/Auchan tesztelve, várom a további tippeket).
Meg ugyanúgy igaz rá, hogy nehéz, kevesebben cipelik.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!