Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Ha központi hiba volt a...

Ha központi hiba volt a diginél nektek mennyi idő után orvosolták?

Figyelt kérdés
Pirosan világít a routeren a LOSnál a led. Írtam nekik, azt a választ kaptam, hogy mihamarabb orvosolják a problémát, ha nem sikerül felhívnak időpontot egyeztetni. 14 óta nincs se tv, se internet. Érdemes nekik többször jelezni, vagy várjak pár napot?

jún. 24. 22:39
 1/3 anonim ***** válasza:

Nálam legutóbb amikor központi digi hiba volt (a környéken se digi vezetékes, se digi mobilnet nem volt), akkor kb 8-9 körül vettem észre és délután 2 körülre javították azthiszem.

Amúgy inkább hívd fel őket. Régebben amikor írtam nekik volt hogy már javították mire elolvasták az emailt :)

jún. 24. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Szirty ***** válasza:
100%

"...mennyi idő után orvosolták?"


Nagyban függ a hiba jellegétől.

Nem mindegy hogy egy biztosíték oldott ki valahol vagy markolóval eltépték az optikai kábelt...

jún. 25. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
A hibabejelentéstől számított 72 órájuk van kijavítani a hibát. A Telekom már fizetett nekem kötbért, mert tovább tartott. Amúgy ha elszakad az optikai kábel az nagyon macera, nem elég csak összetoldani mint a koaxot, mert ha az megtört ugyanúgy rossz lesz. Ennek a tesztelése és javítása bele fog telni 5-8 órába.
jún. 25. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!