Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért nincs Vodafone (ex UPC)...

Miért nincs Vodafone (ex UPC) Szfvár egy részén több órája?

Figyelt kérdés

Reggel 8 óra 00-kor huss elment az internet (Voda / Ex. UPC)

Az ügyfélszolgálaton annyit tudtak nyökögni, hogy "dolgoznak rajta".

Már elmúlt 13 óra és még MINDIG nincs! Mi lehet ennek az oka? Mobilneten meg nem valami élvezetes a home office, mert 10 percenként szakad.

Sajnos a több szolgáltató még nem óhajtott ide kijönni a város szélére (Vízaknai utca, ha valakit érdekel).


Mi okozhat ekkora kiesést? Inkább a műszaki oldala érdekelne. Ez 2024-ben irtó ciki.



márc. 27. 13:07
 1/6 anonim ***** válasza:
mondanám, hogy előre tervezett áramszünet van a környező utcák valamelyikében (erre utal a több órás kiesés), de az EON térképes keresője használhatatlan. Ha még ott is a régebbi "kábeltévés" upc-től örökölt rendszer van, akkor elég, ha csak egy szakaszerősítő nem kap áramot valamelyik oszlopon, akkor az utána következő részen nincs jel.
márc. 27. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Kérdező: ha a kimaradás a szolgáltató hibájából történik (saját eszközük hibája, kábelszakadás), akkor 72 órájuk van a hiba elhárítására (kivéve, ha tőlük kívülálló okból - például áramkimaradás - nincs net) - ahogy az az ÁSZF-ben szerepel:

"4.2.3. A hibaelhárítás folyamata


A Szolgáltató az Előfizető által bejelentett hibát a hiba tényleges okának feltárásával behatárolja és az elvégzett vizsgálat alapján a hibabejelentéstől számított 72 órán belül

• a valós és a Szolgáltató érdekkörébe tartozó hibát kijavítja vagy

• értesíti az Előfizetőt arról, hogy a hiba a vizsgálat alatt nem volt észlelhető, vagy a hiba nem a Szolgáltató érdekkörébe tartozó okból merült fel.


Nem tartozik a Szolgáltató érdekkörébe azon Szolgáltatások és Eszközök köre, amelyeket az internet jellegéből fakadóan nem a Szolgáltató biztosít vagy nem része a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatásnak. Nem tartozik a Szolgáltató érdekkörébe az olyan Eszköz, amelyet az Előfizető a Szolgáltatótól függetlenül szerzett be és mely az Előfizető tulajdonát képezi. Szolgáltató felhívja az Előfizető figyelmét arra, hogy ilyen esetekben a hibaelhárításhoz szükséges intézkedések megtétele az Előfizető kötelessége."

[link]


#1: Székesfehérvár több részén, 08:00 és 15:30 között áramszünet van:

[link]

forrás: [link]

márc. 27. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

- Bemesz az irodába ilyenkor.

- Ha gondot okoz egy random kimaradás, akkor biztosítanod kell alternatívát, például egy másik internet szolgáltatás párhuzamos jelenlétével.

- Ha egy áramszünet is ilyen gondot okozna, aggregátor és/vagy szigetüzemű napelem használata is szükség.


Röviden: A szolgáltatás kieshet, elég hosszú idejük van kijavítani (72 óra), ha ez neked gond, neked kell gondoskodni alternatíváról.

márc. 27. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim válasza:
Kérd a wifi pótlót, 72 órára korlátlan mobilnetet adnak ilyenkor (ha van vodás mobilja az ügyfélnek)
márc. 28. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
#4 Sokra megy vele, ha mindenki azon lóg és baromi lassú, de volt már olyan, hogy amikor elment a vezetékes net, ugyanazon szolgáltató mobilnetje is elment teljesen, a telefon azt írta, hogy "Csak segélyhívás".
márc. 28. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Bem muszáj igénybe venni, ríni is lehet az tényleg jobb.
márc. 31. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!