Miért jelzi az Ügyfélkapu, hogy 2 beérkezett üzenetem van, miközben üres a beérkezett üzenetek mappám?
Figyelt kérdés
Az ügyfélkapu a beérkezett üzenetek fülnél azt jelzi, hogy van 2 beérkezett üzenetem, de ha rámegyek a mappára, a mappa üres. Miért van ez? Mi a teendő ilyenkor?2024. jan. 18. 18:42
1/1 anonim 



válasza:





Letöltési/feltöltési igazolás szokott lenni. A szűrőknél legyen úgy pipálva, hogy mutassa a rendszerüzeneteket is, akkor jelenik meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!