Szia!
Más eszközön is ilyen? Milyen vevőkészüléked van? Saját routerbe van a WAN kábel csatlakoztatva, vagy a szolgáltató által biztosított gyári modemből jön a wifi? Vagy egyáltalán min keresztül csatlakozol?
Ha más eszközön is ilyen, akkor egyértelműen a nettel van baj, amit a szolgáltatóval való konzultálással tudsz helyreállítani.
Otthon ennyit tehetsz:
Kikapcsolod a routert, kihúzod a tápkábelét is, majd így bekapcsolod, hogy a maradék áram is távozzon. Majd újraindítod az egészet.
Ha ez nem segít, akkor a szolgáltatóhoz fordulj.
Hány eszköz csatlakozik? Próbáltad kábelen át?
Kikacsolod, pár percet vársz, bekapcsolod, ha nem jobb. akkor a szolgáltató rá tud nézni, akár ráfrissít amennyiben van.
Teljesen mást mutat ha mobilon wifin mérem, és totál mást ha okos tv-n.
Ez így nem látszik...
Csak a TV-nél van ilyen gond?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!