Miért mondja hogy sz@r a Digi?
A válasz egyszerű, nem egységes a szolgáltatás színvonala.
Nincsen árverseny, nem fejlesztenek a szolgáltatók, így megeshet, hogy adott helyen több felhasználójuk van, mint amit normálisan ki tudnának szolgálni. Meg nyilván sokszor a felhasználók is bénáznak.
Kedves kérdező, azért mert nálad jó, még másnál lehet probléma. Örülj amíg nem változik a helyzeted.
Nekem tavaly voltak problémáim, és rengeteg telefonálgatás árán sikerült elérni hogy rendbetegyék. Konkrétan triviális oka volt, túl magas jelszintet kapott az eszközöm. Évekkel ezelőtt pedig az ellenkezője fordult elő. Akkor hiába panaszkodtam többször, nem tettek semmit. Egszer az oszlopon szerelőt láttam mászni, leszaladtam, mondom mi a problémám. Ő meg azt, hogy más cégnek dolgozik, de ha végez akkor megnézi. Figyeltem az ablakból, szétszedett meg összerakott valamit, és utána minden jól működött pár évig.
Nálam egy helyi szolgáltató van. Csak internetet fizetek náluk és abból is a legkisebbet (100/10). Soha nem volt velük a 4 év alatt problémám. Talán egyszer elment 4 órára a net valami karbantartás miatt és ennyi. Ezzel szemben tőlem egy kilóméterre a város másik részén, szüleim egy nagyobb csomagot fizetnek (talán 300/18). És az internet sebességük 280 és 140 között ugrál. Ezen kívül néha a pingjük is megemelkedik néha egy 140 ms-re.
Szóval eltérő szolgáltatást adnak akár utcai viszonylatban is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!