A PayPal fejlesztői idióták?
Ellopták a telefonomat, letiltattam a számomat és jelentettem... mindenhol probléma nélkül sikerült a telefonom nélkül belépni, kivéve a PayPal-t.
A "Mi a teendő, ha elvesztem a mobileszközöm?" résznél az alábbi van: "Ha elveszíti mobileszközét, csak az Ön PayPal-felhasználónevével és jelszavával vagy PIN-kódjával tud bejelentkezni PayPal-fiókjába. Ügyeljen arra, hogy ezeket az információkat biztonságosan őrizze."
Idióták? Akárhogy próbálok belépni, mindig SMS-t küld vagy hívást indít a telefonszámomra, ami letiltott állapotban van. Hol tudok írni nekik? Sehol egy e-mail címet sem találok. Amikor arra kattintok, hogy "ha segítségre van szüksége, forduljon hozzánk", és a "küldj üzenetet" opcióra, akkor is követeli, hogy jelentkezzek be...:)
Megkeresheted őket e-mailben is:
"Alternatív megoldásként, ha nem tud bejelentkezni a PayPal fiókjába, felveheti velünk a kapcsolatot az enquiry@paypal.com. A fiók biztonsága érdekében előfordulhat, hogy csak e-mailben történő kapcsolatfelvétel esetén tudjuk megvitatni az általános információkat."
Nem. De te nem tudtad hogy a
telefon ≠ telefonszámmal..?
Bemész a telefonszolgáltatóhoz, személyivel igazolod magad és kapsz új sim kártyát ugyanazzal a telefonszámmal. Ezt beteszed egy tartalék telefonba és megkapod az sms-eket.. Pofon egyszerű. Poblem solved.
Már mindegy, új számot kértem. Most már ezt is tudom. Ilyen, amikor egy idős idióta tevékenykedik az interneten.
Leírtam a problémámat, amire kaptam egy e-mailt, hogy válaszoltak, de ahhoz be kell jelentkezni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!