Miért nem érkeznek meg a bankomtól az azonosító sms-ek, lehet köze a prémium üzenetekhez?
Figyelt kérdés
Hetek óta nem tudok belépni a bankom internetes felületére, mert nem kapom meg az azonosító kódot, más üzeneteket megkapok, külföldről is, most jelenleg nem Magyarországon vagyok. A banknál látták, hogy kiküldték őket, elvileg meg kellett volna érkezzenek, a számomat is ellenőrizték, nem törtek fel. A telefonos szolgáltató azt mondta, hogy nézzem meg a prémium sms-eket, hogy tudom-e őket fogadni. Ugyanis át vannak irányítva ilyen 4jegyű számokra, és azokról érkezett meg az sms, de ez nem jelentett gondot, még a múlt hónapban is működött külföldről is. Viszont rámentem az applikációkon belül a speciális beállításokra, és ha rámegyek a prémium sms-ek engedélyezésére, (Android 10), meg kéne jelenjen az üzenetek ikonja, a családomnak ott is van, de nekem üres, ki sem tudom választani, de nem találok rá megoldást. Ugyanaz a telefonos csomagom van, mint a szüleimnek, és eddig működött. Átraktam a kártyámat mindkettőjük telefonjába, lekértem a kódot, percekig vártam, nem érkezett sms, a spameknél sem. Valaki tudna segíteni, mi lehet a baj, mert már nincs ötletem, hogy lehetne ezt megoldani...2023. jún. 15. 17:40
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!