Tapasztaltatok lentebb leírt problémát a music.apple.com-mal kapcsolatban, és hol lehet megszüntetni a regisztrációt?
És be is léptél a regisztráció után? :)
Hogyan regisztráltál? Böngészőből?
A próbaidőszak alatt teljes hozzáférést kapsz, ugyanúgy mintha kifizetted volna.
"én csinálok valamit rosszul?"
Nem tudom mit csinálsz, úgyhogy azt sem tudom, hogy rosszul csinálod-e.
"Hol lehet lemondani a regisztrációt: sign out of all browsers?"
Az nem jó, csak kijelentkeztet az AppleID-ből amit létrehoztál. Ettól az előfizetés még fent marad.
A music.apple.com-on ha be vagy jelentkezve, akkor jobb felül kattints a fiókodra és a beállításokon belül legalul lehet menedzselni az előfizetést.
Böngészőböl regisztráltem, be is léptem.
Hiába indítottam el lejátszást, csak az előzetes futott le, a zene nem ment végig.
A Subscriptions-nél lehet törölni a fiókot?
Azt a részét nem értem, hogy miért nem játsza le.
Nálam simán működik chrome böngészőben. Rákattintasz zeneszámra és felül a címsor alatt megjelennek a lejárszó gombok, mellette meg amit hallgatsz éppen.
Ha nem megy, akkor töltsd le az iTunes alkalmazást és próbáld ott.
A fiókot nem kell törölni, jó az ha megmarad. Az AppleID olyan mint a google fiók.
Ahol írtam, ott lehet lemondani az előfizetést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!