Milyen alkalmazások/oldalak vannak amikkel lehet szerezni youtube feliratkozókat?
Csak úgy kíváncsiságból ki szeretném őket próbálni!
Hogy mennyire hitelesek!
Trollkodók kíméljenek!
16L
Van tiktok oldalam is azon csmak 150 követőm van de jobban szeretném magamtól elérni az ezer feliratkozót mert ha lájvolok csak úgy van értelme ha igazi követők jönnek be a lájvba vagy igazi követők követnek be szóval ja értitek mit mondok :)
Várom a válaszokat:)
Ha "jobban szeretnéd magadtól elérni az ezer feliratkozót", akkor miért keresel rá "alkalmazásokat/oldalakat"?
Ezek az "alkalmazások/oldalak" pont nem valódi követőket hoznak, hanem egy rakás olyan idegent, akik csak a számokat növelik, de valódi értéket nem jelentenek.
Csinálj jó videókat, amik érdekesek azoknak, akiknek készíted őket, szívesen megnézik és megosztják másokkal. Arra törekedj, hogy azok nézzék meg a videóidat, akiket érdekel, mert a statisztikában a YouTube látni fogja, hogy a nézők végignézik, következőt is megnéznek tőled, vagy épp csak belenéznek, máris leállítják, inkább mást néznek helyetted. Ezek alapján fogja ajánlani, vagy nem ajánlani a videóidat.
Ha nem csak nézik, hanem interakcióba is lépnek vele, lájkolják (vagy dislike-olják), kommentelnek, az mind azt jelzi a YouTube-nak, hogy jobban érdekelte a videó a nézőt, mintha csak megnézte volna valameddig. (Hogy pozitív, vagy negatív az interakció, az mindegy. A YouTube szemében az anyázó komment és a dislike pont ugyanúgy interakció a videóddal, mint a dícsérő komment és a like.)
A keresés is ugyanígy a nézettségi adatok alapján működik. Ha a címben, leírásban, feliratok, kulcsszavak közt talál egyezést azzal, amire keresett valaki, akkor inkább ajánlani fogja a videódat, mint akkor, ha nem talál egyezést ezekben a kereséssel.
De ha azt látja, hogy hiába ajánlja, mert csak belenéznek, tovább kattintanak, nem nézik tovább, akkor tudni fogja, hogy nem jó találat a videód arra a keresésre, nem érdemes ajánlani, így nem is fogja.
Például, ha valaki rákeres, "hogyan kell nyakkendőt kötni" és neked pont ilyen című videód van, akkor nagyobb eséllyel fogja ajánlani találatként a videódat, mint ha az a videód címe, hogy "Milyen jól áll egy sárga nyakkendő". Viszont ha az a néző, akit az érdekli, hogy "hogyan kell nyakkendőt kötni" kap egy olyan videót (mindegy mi a címe), ami arról szól, hogy "Milyen jól áll egy sárga nyakkendő", az nem fogja végignézni, mert nem erre kíváncsi. Éppen ezért ezt is fogja a YouTube kiolvasni abból, hogy nem nézi végig, hanem becsukja és visszamegy a keresési találatok közé mások videóit nézni, ahelyett, hogy a te videóidat nézné tovább.
Ne a számokkal törődj, hanem az emberekkel, akik nézik a videóidat. Nekik csinálj számukra érdekes, nekik értékes, nekik nézhető és másoknak is ajánlandó videókat. Ne minden embernek akard a videóidat megmutatni, mert a videóid valószínűleg nem fognak mindenkit érdekelni. Akit viszont nem érdekelnek, mégis rájuk tukmálod (bármilyen oldalon, appal, fórumon, bárhogyan), azok csak rontani fogják a statisztikáidat és azt erősítik a YouTube algoritmusában, hogy a videóid nem érdekesek.
Próbáld olyanok elé juttatni a videóidat, akiket érdekelhet. A saját barátaid, családod, ismerőseid közül is csak azoknak mutasd, akiket a tartalma érdekelhet és aki valószínűbb, hogy más olyanoknak fogja megmutatni, akiket érdekelhet. Próbálj annyira jó videókat csinálni, amikre a nézők úgy reagálnak, ejj, ezt de jól megcsinálta, meg kell mutatnom X-nek is meg Y-nak is, hogy ő is lássa.
Mindegy, hogy poén videókat, zenét, tudományos előadást, smink tanácsokat, vagy autószerelési videókat csinálsz. De érdemes kitalálnod, hogy ki a célközönséged, akit érdekelni fog az, amit a videóidban csinálsz, őket mivel és hogyan tudod megszólítani és tényleg csinálj olyan videókat, amik nekik érdekesek, újszerűek, egyediek, értékesek.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!