Az icsekk app(magyaf posta) ha nem küld e-mail megerősitő levelet a regisztrációhoz arra hány napot kell várni, vagy belépés nélkül hogy kérjek újat?
Nem kapom meg a revishtraciokor email fiokba küldött regisztracios linket.
Ha uj jelszot igénylek(más opcio nincs az oldalon, csak belépés, regisztrácio, elfelejtett jelszo), akkor közli hogy .ár kiküldték.
Ez valami csaló app?
Bakker be kell irni az e mail cimet oke es ennyi!
Az e mail cim ellenorizheto is hogy nincs elütve.
A postán kértem volna szemelyes segitséget de elkuldtek azzal hogy addig van munkájuk mig szemelyesen fizetem be a csekket.
Az ugyfelszolgalatot hivogatni irogatni meg nem akarok mert BIZALMAT veszitettem!
Ilyen hibás appon fizetgessek ahol rgy regisztracio sem megy? Attol mit várjak??
Tudod mit? Akkor felejtsd el, ne is használd, mert úgy látszik, téged alapjában a telefonos fizetés technológiája is zavar és bizonytalanná tesz... menj, fizetgesd a csekkjeidet ahogy akarod, ha arra képtelen vagy, hogy a gyakorikerdesek.hu helyett az ezzel foglalkozó ügyfélszolgálatnak írd le a problémádat.
Képzeld, én hétvégén nem tudtam regisztrálni a vizcenter.hu oldalra, ki tudja, miért. Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik még aznap megoldották, és senki nem problémázott semmin, és a bizalmam is megmaradt, mert bármikor, bármi előfordulhat. (Főleg, hogy a fizetéssel kapcsolatos felületnek semmi köze az iCsekk alkalmazáshoz, mert az a bank oldalára irányít át, de ne bonyolódjunk bele.)
Elmondtam, mit kell csinálni. Nem azt mondtam, hogy menj a postára, nem azt mondtam, hogy hívd fel a NASA-t, hanem hogy írj egy e-mailt annak az ügyfélszolgálatnak, akik ezzel foglalkoznak. Már rég megoldódott volna a problémád, de ha nem, hát nem... több százezer ember probléma nélkül használja az alkalmazást, de akkor oldd meg, ahogy akarod :)
Az egy dolog ha megoldanák a problémát de nekem az sem mindegy hogy emberi hiba volt e vagy technikai vagy minez az egész. Es kedvem sinca veluk levelezgetni mint vmi szerelmesek odavissza.
Amugy van pl online bankom évek ota utalok, bankkártyás fizetésekkel is élek, a telefonszámlám is hiba nelkul van fizetve a yettel alkalmazásban, pontosan írják jóvá, az áram és gázszolgáltatóm elektronikusan számláz, de a digi is(net).
Eddig minden szolgaltató képes volt hiba nelkul dolgozni.(habár amikor az mvm felületet váltott képernyofotokkal igazolva mutattam hogy eltér a korabbi és az új oldalukon a tartozás adatom, az összegek, de en követem a fogyasztásom is a számlázást is a gáznál, javitották is nekem az összegeket es mindent) Nem az elektronikus fizetessel van bajom.
Plusz a fundánál is máknál is a webfelületükkel vannak bajaim, pl a fundához nem lehet elektronikusab bekuldeni azt pl hogy a bankszámlaszam az en nevemen van, csak postai uton fogadják ezt el, ez miatt időt veszitek amit meg számontartanak mert nem a kifizetési igénylés naoját nézik hogy attol kezdve 30 napon belul utalnak hanem az összes doksi beérkezésének napját..ezzel meg valojában csúsztatnak. A mák mnb oldala meg be se tölt nekem ha csak beirom a böngészőbe, hanem csak igy tölt be hogy a googlebe irom be.
eszlaweb.mnb.hu Ez sem ertem. Es náluk is pénzem van amit ellenorizni szeretnék ill a szerzodesemhez tartozo bankszámlaszámukat is, nem e változott az évek alatt. Csak most nem érek rá ezekkel vacakolni
Ja a fundánál. Egyik telefonos uügyintéző A-t mond, másik megcáfolja az meg B-t.
Én nem értem hogy lehet így felenni ügyintezőket se.
" mert bármikor, bármi előfordulhat. "
Amikor lénzről van szó az én véleményem meg az hogy ne forsuljon elő bármikor bármi. Hogy aztán kajtassak a pénzem után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!