Vodafone-hoz panasznak, hibabejelentésnek mi a pontos email címe?
Kereső:
első találat:
"Tájékoztatunk, hogy bejelentéseidet, panaszaidat a 1270-es központi ügyfélszolgálati számon, elektronikus úton a weboldalon [ [link] ], írásban a 1519 Budapest, Pf. 543. levelezési címre postázva, továbbá üzleteinkben [ [link] van lehetőséged bejelenteni."
A [link] oldalon pedig szépen végigvezet: milyen jellegű előfizetésről van szó (Otthoni vagy Mobil), azon belül milyen ügyet intéznél (eetedben a Hibabejelentés a mérvadó), stb...
Az elérhetőségeknél:
meg ilyesmit írnak:
"Vedd fel velünk a kapcsolatot online ide kattintva [ [link] ]. Az oldalon válaszd ki, hogy milyen ügyben tudunk segíteni, és add meg adatidat, így meggyorsítva az ügyintézés folyamatát. Ha mégis másképp intéznéd ügyeidet, az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com e-mail címre is írhatsz nekünk levelet."
1-es válaszadónak: Köszönöm a nagy erőfeszítést és az infókat, de a kérdés nem link, szöveg és egyéb volt - ezeket én is megnéztem már. A kérdés a pontos e-mail cím volt! Az ügyfélszolgálatos e-mail cím, ismétlem, a fentebbiek alapján nem panasznak számít, lehet, hogy más kategóriába sorolják (?!) A hibabejelentés, mint menüpont, valóban megtalálható, több további információval, de hol az e-mail cím...?
Telefonon és személyesen már több kört futottam velük, kirendeltségükkel. (A modern levelezés pedig számomra nem postát, hanem e-mailt jelent, ennek nem látnám akadályát.)
2-esnek: Hát igen, te már ráéreztél valamire... De gondolom, ez csak végső esetben használatos, és hosszadalmas lehet. Más út nem lenne?? Persze most halljuk az új híreket a Vodafone-ról, csak reménykedünk...!
#3: "A hibabejelentés, mint menüpont, valóban megtalálható, több további információval, de hol az e-mail cím...?"
Ott egy webes ürlap van, ahol az általad megadott információkat megkapja a hibaelhárítással foglalkozó alkalmazott.
"Az ügyfélszolgálatos e-mail cím, ismétlem, a fentebbiek alapján nem panasznak számít, lehet, hogy más kategóriába sorolják (?!) "
Ez az egyedüli e-mail cím szerepel, szóval ez adott.
A mérvadó általános szerződési feltételekben is ez az e-mail cím szerepel:
"9.1.2.Bejelentés megtétele a Szolgáltatónál
Az előfizetői panaszokat az Előfizető vagy képviselője, meghatalmazottja a Szolgáltató Központi Ügyfélszolgálatán
vagy egyéb ügyfélszolgálati irodáiban (márkaképviseleti és viszonteladói üzlet) terjesztheti elő szóban vagy
írásban. A Szolgáltató Ügyfélszolgálatainak elérhetőségére vonatkozó adatokat, információkat a
www.vodafone.hu/kapcsolat/uzletek oldal tartalmaz.
Az előfizetői és felhasználói bejelentések intézésére, panaszok kivizsgálására és orvoslására, az Előfizetők és
felhasználók tájékoztatására a Szolgáltató telefonon, interneten, postacímen elérhető, valamint az Előfizetők és
felhasználók számára nyitva álló Ügyfélszolgálatot tart fenn, az alábbi elérhetőségeken:
A Központi Ügyfélszolgálat
a) ügyfélforgalom előtt nyitva álló helyiségének címe: 1062 Budapest, Váci út 1-3. (Westend City Center);
b) telefonszáma: 1270, mely a hét minden napján 0-24 órában belföldről díjmentesen hívható, Üzleti
Előfizetők esetében a 1788, amely a hét minden napján 0-24 órában a Szolgáltató hálózatán belül
belföldről díjmentesen hívható; vagy +36 1 288 1270, Üzleti Előfizetők esetén +36 1 288 1788, amelyekre
irányuló hívások a hívó fél díjcsomagja szerint számlázódnak;
c) ügyfélforgalom előtt nyitva álló helyiség nyitvatartási ideje: hétfő-szombat: 10.00-20.00, vasárnap: 10.00-
18.00;
d) postacíme: 1519 Budapest, Pf. 543.;
e) e-mail elérhetőségei: www.vodafone.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat, ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com "
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!