Miért villoghat az internet led folyamatosan?
Adott egy Telekom Home Box router
Tegnap este még teljesen jó volt a hálózat de ma reggelre hol nincs hol 0,22 mb/s
Áramtalanítás megtörtént nem is egyszer de azóta is folyamatosan villog az internet led.
Speedtest és xbox is 0.24mbs-es letöltési sebességet ír. Valahogy orvosolható ez otthon vagy telekom ugyfelszolgqlat?
"Miért villoghat az internet led folyamatosan?"
A Telekom leírásában ez szerepel:
"Internet: az internetkapcsolatot jelzi. Ha zölden világít, van internetkapcsolat. Ha villog, éppen adatforgalom zajlik."
Illetve a használati útmutatóban:
"Zölden villog: A digitális elosztó csatlakozott az Internethez,
adatforgalom folyamatban (mindkét irányban)"
"Valahogy orvosolható ez otthon vagy telekom ugyfelszolgqlat?"
Mivel innen nem látjuk az Telekom által adott eszközt, hogy pontosan milyen eszközökkel, hogyan (vezetékkel, vezeték nélkül, van-e valamilyen egyéb eszköz - például router vagy switch - közbeiktatva) csatlakozol, milyen LED-ek világítanak még, a "Telekom Home Box" webes beállítófelületén ( [link] ) milyen kapcsolati/diagnosztikai adatok érhetőek el, így mi, innen, nem tudunk segíteni (ráadásul nem mi vagyunk Gyurcsók mester reinkarnációi, varázsgömbünk sincsen), marad a Telekom ügyfélszolgálata.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!