Budapesten lakok a 9. kerben. Nincs már 2 hete internet a Vodafonnál, mit tegyek?
Számos alkalommal panaszt tettünk a Vodafonnál, mindig azt mondták valamilyen rendszerhiba van/ akadályozza valami a jelet.
Az elmúlt 2 hétben 3 alkalomra igértek szerelőt, egyszer sem jelent meg. (amikor nem jött mindig kértünk egy másik időpontot) Nekem egyetemhez elengedhetetlen hogy legyen internetem, mellette játszok és videózok ami egy relatíve vállalható jövedelmi forrásom, de így azt is igen korlátozott keretek közt tudom tenni szóval ha azt mondom 30-40k Ft mínuszban vagyok mert nem tudtam "dolgozni", akkor nem mondtam sokat.
Emellet az hogy extra mobilnetet vettem megint belekerült 4-5k ba.
Ilyenkor mit lehet tenni? s:
Szolgáltató váltás?
Teljesen mindegy melyik szolgáltatónál vagy mert mindegyik Lölőé.
Én azt csinálom, hogy előfizettem mindenre így van voda és digi kábeles és mobilnet.
Mindkét kábeles egyszerre szokott elromlani de az nagyon ritka, hogy mind a 4 ből egyik sem megy.
Szintén itthonról dolgozom 9. kerből.
Amikor nagyon nincsen internet beülök egyik közösségi irodába.
Telekom nem tudom mit csinál, azt mondták a leggyorsabb internet amit be tudnak hozzánk kötni 5 megás ami semmire sem elég.
Itt van gyalog 10 percre a székházuk és nincs rendes kábeles lefedettség a környéken.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!