Vodafone szerződés megszüntetési gondok.Mi ennek a menete ? (hosszú történet)
Sziasztok ! Bele is kezdek,hogy ne raboljam az időt.
Apámnak évekig volt mobiltelefon előfizetése.Hónapokig nem értük el őket telefonon,pedig vártunk 1órát,és 80percet is,hogy emberrel tudjunk beszélni.A közeli kis városba is bement apám,hogy személyesen szüntese meg.Onnan vissza irányították a 1270-es számra,hogy azt hívjuk,közben egyirányúsították a telefont,hogy bejövő hívás lehet,kimenő nem,végül se kimenő hívás se bejövő hívás,a számlatartozás meg csak nőtt !
Végül,egy feltöltő kártyás számról sikerült elérni őket.
Ki lett fizetve részleteben csekken.Volt egy Wi-Fi modem is.Azután is fiettünk egy csekken a kettőt.
Apámnak végre sikerült megszüntetni a mobil előfizetést.Apám megkérdezt,hogy akkor most már nem,vagyok az előfizetőjük.Azt a választ kapta,hogy nem,most már nem az előfizetőnk.Mi úgy gonoluk,hogy végre megszabadultunk az előfizetéstől,és a feltöltő kártás számot használjuk.
Erre ma jött egy sms a feltölő kártyás számra,hogy fizessünk 6200ft-ot a Wi-Fi modemre.Pedig apám,mondta,hogy akkor a Wi-Fi modem is megszűnik ? Az ügyintéző azt mondta,hogy igen.Közben,még mindíg aktív rajta az előfizetés,az ügyintézők meg kapcsolgattak minket egyik ügyintézőtől a másikho.k:50 perc irányítgatás után meg megszakították a vonalat.Hogyan lehetne minnél hamarabb pontot tenni ennek az ügynek a végére ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!