Normális, hogy egy cég ilyet csinál az internet-előfizetéssel?
Nem magyar példa, csak általánosságban kérdezem, hogy ez vajon normális-e.
Van egy internet-előfizetésem, amiben eddig benne volt a TV is. De visszavittem a boxot, és megszüntettem az TV-előfizetést, nincs rá szükségem.
Erre felhívnak 3 héttel később, hogy tulajdonképpen ez egy nagyon régi csomag, amiben vagyok, és már nincs ilyenjük, át kellene állítani a rendszert az új előfizetésre. Mondtam, hogy hajrá, állítsák át, rendben van. De nem, mert ki kell jönnie a technikusnak, ez távolról nem megy, meg a modemet/routert is kicseréli, ha már itt lesz, mert az is régebbi. Mondom ok - erre: rendben, ez akkor 60 euró lesz, mikorra szeretném az időpontot. Mondom dehogyis, egyedül nem tudom átállítani? De igen, bla bla...de végül megegyeztünk, hogy jön a szaki.
Erre most küldenek egy szerződést, hogy csomag újraindítása, szerződésújítás, beszerelés, összesen: 180 euró?
Hát de b....
Szóval ez normális, hogy csak mert lemondtam a tv-t, újrakötik az egész szerződést, meg "beszerelik" mintha sose lett volna, és lehúznak ennyi pénzzel?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!