OTP Direkt, nem látom a másodlagos számlámat, és nem is tudok belépni rá, és nem tudom módosítani a számlával kapcsolatos adatokat. Help?
Figyelt kérdés
Tehát a régi számlámra be tudok lépni, úgy mint rég. Viszont pár hete nyitottam egy újat, és azt nem tudom használni az OTP Direktben, technikai okok miatt nem tudsz belépni szövegre hivvatkozik. A nevemen van mindkét számla. Mit kell ilyenkor csinálni, vagy hogyan tudok átváltani az OTP Direktben, hogy azt a számlát lássam?2022. okt. 18. 17:27
1/5 A kérdező kommentje:
A telefonos netbankban pedig megjelenik.
2022. okt. 18. 17:49
3/5 A kérdező kommentje:
Nem vették fel sajnos.
Csak szeretném módosítani az SMS limitet, hogy ne küldjön minden szirszarról sms-t.
Az egyik számlámon ez sikeresen megtörtént, a másikhoz pedig nem férek hozzá. A telefonos netbankban pedig ezt nem lehet, csak az OTP direktben.
2022. okt. 18. 19:05
4/5 anonim válasza:
Az OTP-nél mindig van valami "technikai okok miatt" gubanc. Nekem a SZÉP Kártya alkalmazás sem akar mindig működni.
Szerencsére én másik banknál vagyok, itt nemcsak az értesítőket lehet állítani, hanem azt is, hogy az egyetlen bankkártyám éppen melyik számlámhoz (HUF vagy EUR) legyen csatolva.
5/5 A kérdező kommentje:
Megoldódott. Végre felvették, és segítettek beállítani. A számlakör beállításoknál kellett bepipálni a másodlagos számlát.
2022. okt. 19. 10:25
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!