Mi van az olyan "internetes vásárláskor", amikor nem is rendeltem semmit?
A Pelicano Azul (contato@pelicanoazul.com.br) folyamatosan írja, hogy rendeltem valami cuccot, most éppen azt, hogy feladták.
Nyilván szélhámosság van a dologban, hiszen én nem rendeltem semmit tőlük, igy egyszer már spam-nek jelentettem. Nekik nem írtam vissza, hogy nem rendeltem, nem vettem fel velük a kapcsolatot, stb.
A bóvlinak elég boros ára van, szóval már csak ezért se. Tehát előre se fizettem semmit, utána se akarok, csak aztán azt se akarom, hogy kitalálják, hogy én valamilyen címre küldtem, és majd gond legyen. Gondoltam azon, hogy feljelentést tegyek, csak hát ugye ez mittudom én.
Érdemes?
Egyáltalán érdemes ezzel foglalkozni?
Ki mit tud ezzel kapcsolatosan?
Ja és olasz nyelven megy az egész oldal, én nem tudok olaszul, bár van a levelezőnek fordítója, így azért értem, amit írnak.
Kösszencs. Én is gondoltam rá, hogy adathalászat, vagy akármi, nem véletlenül nem is válaszoltam rá, és nem is kattintottam semmire (a google levélfordítóján kívül).
Azért még így is kicsit a frászt hozta rám, pedig annyira nem vagyok szívbajos, legalábbis eddig azt hittem. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!