Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Vodafone-nál kb. mennyi idő...

Vodafone-nál kb. mennyi idő mire kijön a szerelő bekötni az internetet?

Figyelt kérdés
Váltani szeretnék, eddig Telekomos voltam, ott 5 munkanapon belül a megrendeléstől számítva bekötötték.

2022. aug. 23. 01:26
1 2
 1/11 mmatyika válasza:
69%
Attól függ hol laksz. Szerintem pár nap maximum, de a legegyszerűbb ha felhívod a céget, és megbeszéled velük hogy nekik és neked mi lenne a legjobb.
2022. aug. 23. 02:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
61%
Nekem is pár nap volt csak, és fél óra alatt el is készült vele a szerelő. Bár itt be volt kötve minden, csak csatlakozót kellett cserélnie, mert rákötni az új beltérire. Hétfőn voltam megrendelni, csütörtökön jöttek is bekötni.
2022. aug. 23. 05:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
0%
Bocs, hogy nem a kérdésre válaszolok, de ne válts! Egy szolgáltató van, ami még a Telekomnál is sokkal rosszabb, az pedig a vodkafon.
2022. aug. 23. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
0%
Ha már be van kötve miért jönne ki bárki..?
2022. aug. 23. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
87%
Ne legyél már olyan hülye, hogy erre váltasz :D Egyébként én visszamondtam, mert 3x vártam potyára a szerelőjüket, állítólag a júliusi rendszerkarbantartás óta "nem mennek át neki az üzenetek", és nem voltak fogékonyak arra az ötletemre, hogy akkor ne a rendszerben szóljanak neki, hanem máshogy.
2022. aug. 23. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
28%
15 nap a vodánál..
2022. aug. 23. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
37%

Biztos vagy benne hogy jobb a vodafone?

A telekom lassu volt, de legalabb normalis support.

A vodafon bar gyorsabb, a supportja csapnivalo, rengeteg panasz van rajuk. Nem hivatalosan nincs eleg emberuk ahol en lakom.

2022. aug. 23. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
0%
7/ Nem az a lényeg hogy jobb-e, hanem hogy legyen kire panaszkodni.. :P
2022. aug. 23. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 mmatyika válasza:
59%
Pontosan #8. Amúgy nevetséges vita, ez is olyan mint az örök klasszis ios/android. Ki mire használja, melyik csomag elérhető nála, melyiket tudja megfizetni. A support pedig nem a cég, hanem egy ember akivel felveszed a kapcsolatot. Minden cégnél vannak kellemetlen és kedves emberek is, szóval ha döntened kell 2 cég között, akkot az szerintem ne ezen múljon.
2022. aug. 23. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
79%

A #7 vagyok.

A support nem egy ember. Ok, egy veszi fel a telefont, de a problémádat nem mindig ő oldja meg. Dolgoztam mar support csapatban.

A telekom, bar őket is volt miert szidni, problema eseten 1-2 napon belül megcsinaltak.

Upc idejeben nem volt okom panaszra. Miota vodafone lett, a kapcsolat instabil, sebesség kevesebb, sokszor megszakad. A városban hetente ment el egesz utcákban a net vagy tv.

Tesom 3 hetet volt net nélkül. 4x hívtuk, jojo, megcsinaljak. Utolso hibajelentesnel kepes volt a telefonos csoka azt hazudni hogy azert nem javitottak eddig mert nem jelentette senki a hibat. Vagy nem tudja hol, vagy lusta volt utánanézni.

Egy szerelő elárulta hogy azert tart hetekig egy egy javitas, mert konkrétan alig van emberuk aki a terepen dolgozzon.

De ugye csak divatbol szidjuk.

2022. aug. 23. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!