Vélemények a Telekom és a Vodafone otthoni internetéről?
Vidéki megyeszékhely, UPC/Vodafone internet van nálunk már 13-14 éve. Nincs vele semmi bajom. Mindig jól, gyorsan működik. Az ügyfélszolgálat viszont valóban csapnivaló. Simán több órát kell várni, baromi lassan dolgoznak. Ha egy ügyféllel végeznek, elmennek az ügyintézők hátra egy konyha szerű helyiségben lepihenni. Aztán jó fél óra múlva térnek csak vissza. Valószínű ezért is ilyen lassú az ügyintézés. Nekem konkrétan nem találták a gépben a szerződésemet. Hiába vittem be papír alapon a számlát, szerződést, az nem nem számít, csak amit a gépben látnak. Jó, akkor vigyem be az eszközöket és az alapján kiderítik. Újabb fél nap munkahelyi szabadság, újabb órákon át tartó sorban állás. Hát nem sikerült nekik megoldani! Vakarták a fejüket, kérdezgették egymást az ügyintézők, de mindegyik csak a vállát vonogatta. Végül némi fejvakarás után azt mondták, hogy nem tudnak ebben nekem segíteni, hívjam a 1270-es központi telefonos ügyfélszolgálatukat. Hát köszi, ezért ment el kétszer fél napom, de ugye nekik ez nem számít... Szóval komolytalan az egész. Ilyet egy kis kezdő cég sem engedhetne meg magának.
Szóval amíg leszerződsz, bekötik a netet, fizeted a számlákat, addig semmi gond velük. De ha szerződést módosítanál, díjcsomagot váltanál, megszüntetnél, újrakötnél, akkor kezdődnek a bajok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!