Ilyen esetben fordulhatok a fogyasztóvédelemhez? (3 hete akadozó internet szolgáltatás, amit nem javítanak, vodafone)
Július 28-án éjfélkor elment az internetem. Másnap reggel óta egyszerűen akadozik az internet szolgáltatás, 3-5 perceket várok, hogy a Spotify elkezdjen játszani és gyakran megáll, mert nem tudja folytonosan tölteni/stream-elni a zenét. Egy szimpla Google keresés is megvárat legalább ennyit. Telefonon (wifi) és számítógépen (kábel) is. 4x próbáltam őket hívni, 30 perces várakozások után untam meg és augusztus 3-án tettem online panasz bejelentést.
Az ég egy adta világon semmi nem történt. Ezért augusztus 10-én bementem személyesen, hogy ez a bajom, mit lehet tenni. Azt mondták, hogy a panaszbejelentésem már magas prioritásba került, hívni fognak, hogy szerelő mikor jöhet ki ránézni a routerre.
Azóta megint csak semmi sem történt, sőt, ha létezik, akkor rosszabb lett csak az internet. Augusztus 16-án megint bementem, hogy ez a bajom, kulturáltan megkérdeztem, hogy mégis kit kell leszopjak, hogy megjavítsák a hibámat, nyitott a pultos egy új hibajegyet és mondta, hogy aznap fognak keresni a szerelők. Hát engem rohadtul senki sem keresett.
A mai napot beleszámolva 20 napja rossz az internet szolgáltatásuk, bejelentés óta 14 nap telt el. És akkor elvárják, hogy fizessem be a csekket, amit ki se küldenek rendszerhiba miatt, a gigabites internetre, ami nem működik.
Elhatároztam, hogy ma (szerda) és holnap (csütörtökön) se hívnak, akkor pénteken bemegyek és beírok a vásárlók könyvébe és hívom a fogyasztó védelmet.
Utána néztem, hogy hogy működik, azért akarok a vásárlók könyvébe beírni, mert olvastam egy hivatalosnak tűnő weboldalon ( [link] hogy először az kell és utána ők.
Azonban nem tudom, hogy ilyen esetben indokolt e. Illetve olvastam más kérdés alatt, hogy meg is szűntek, ebben az esetben kihez kellene fordulnom?
Válaszokat előre is köszönöm!
Asszem NMHH a felettes szervük de ott valami 10000Ft ha bejelentést akarsz tenni.
A sok hercehurca helyett nem lett volna egyszerűbb egyszer kivárni míg felveszik a telefont? Hibabejelentő éjjel-nappal van.
A boltban egy másik srácnak mondta a pult mögött ülő csaj, hogy nem érdemes telefonon hívni őket, jöjjön be személyesen. Úgyhogy sajnos nem éri meg inkább megvárni őket.
De csütörtökön 18-án full magától random megjavult az internet, szerelő nem hívott és nem is volt nálam, úgyhogy náluk volt a hiba, csak közel 3 hétig hitegettek, hogy nálam van és majd keres szerelő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!