A Vodafone ügyfélszolgálat másnál sem elérhető?
Figyelt kérdés
Hétfőn csomagot váltottam online, a szerződésem most jár le a hónap végén, meg akartam hosszabbítani, jelenleg 500 Mbites internetem van (még a UPC-s Connectbox-szal) és váltani akarok 1000 Mbitesre, ugyanannyi havidíjért. Az oldal felhozta, hogy valószínűleg kábelezni is kell majd, aminek az időpontját meg tudtam adni, ami a mai nap 16:00 és 20:00 óra között van. Mindezidáig semmilyen visszajelzést nem kaptam, a My Vodafone fiókomban pedig az áll, hogy a szerződés módosítás alatt van. A telefonos ügyfélszolgálatot lehetetlen elérni. Szerintetek van rá esély, hogy még a héten meglesz az 1000 Mbites upgrade vagy menjek be személyesen asztalt borítani?2022. aug. 4. 08:50
1/1 anonim válasza:
Pont tegnap hívtam őket, ex UPC előfizető vagyok, nekem 1-2 perc alatt kapcsolták a diszpécsert.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!