Rálátnak az ügyfélszolgálaton a régi előfizetésem számláira?
Jó pár éve vodafone előfizetéses vagyok.Eddig minden rendben is volt.Idén júliusban készüléket is cseréltem amit megelőzött az éppen aktuális havidíj amit persze kifizettem.Telefoncsere június,július,szept.,okt.,nov.
fizetve minden erre jön egy sms hogy hamarosan kikapcsolják a készülékeket lejárt tartozásunk van...adtak némi haladékot viszont nem értem hogy lehet ez.Igazolni tudok minden befizetést ami talán gond lehet az a júliusban befizetett régi előfizi ára mivel az újé dupla annyi.De akkor ezt nem kellett volna levonniuk és úgy kiküldeniük egy résszámlát?
Igen, látják évekre visszamenőleg a befizetéseket.
De ha minden be van fizetve és igazolni is tudod, hívd fel őket és kérdezd meg, hogy mi a búbánatot akarnak. Lehet, hogy csak az automata számlázó rendszer bolondult meg (volt már náluk ilyen), és küldte automatikusan az ejnye-bejnye smst.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!