Miből élt a Youtube, amíg ennyire nem erőszakolta a prémiumot?
Oké oké ezt értem, de konnekt orrú sertés legyek, ha felfogom:
Youtube: alapítva 2005. A Google felvásárolta 2006. Youtube Red, mint fizetős szolgáltatás indul: 2014. Átkeresztelve Premiumra: 2018.
Az meg, hogy ilyen erőszakosan nyomul a fizetőst az arcomba tolandó két reklámok, megszakítások stb, pár éve van.
Szóval előtte jótékonysági szervezet volt, vagy csak most lett ennyire éhes???
Emlékszem 10-15 éve nem voolt kínszenvedés Youtubeozni, most meg, ha nincs prémiumod, lejössz az életről is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Mindig voltak reklámok, az eltelt idő megszépítette az emlékeket nálad. Régen sem volt jobb, de mivel hatványozottan nő a felhasználók és feltöltött tartalmak száma, úgy arányosan nő a képernyőidő is, és több reklámot látsz.
2010-es évek előtt szinte semmi másra nem használtad az oldalt, csak zenehallgatásra. Most pedig már több órás műsorokat nézel rajta.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
a reklámokból élt mindig is
csak hát régebben ugye nem volt ennyire durván terhelve, szóval a fenntartási költség is olcsóbb volt
most egyszerre van reklám + prémium amivel szintén jól keres, de a prémium mellett is vannak reklámok csak már nem az arcodba nyomósan, hanem az adott algoritmus által leválogatott videók, google hirdetések stb
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Első cél a konkurencia legyűrése, majd jön a profitmaximalizálás..
Sok cég csinálja ezt, mert megteheti. Az elején jó árakkal leveri a konkurenciát, majd később felviszi, hiszen máshol úgyse tudod megkapni, vagy nem jelent akkora gondot..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sütiket tiltsd le a böngészőbe (Windows) és még az
Elfogadom / nem egyezem bele oldal se jön be (consent page), hátránya, hogy nem tudsz bejelentkezni rá, de nézni reklámmentesen igen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!