Hogy szüntethetem meg a Youtube-on ezt az idegesítő és értelmetlen dolgot?
Pont az exponenciálisan növekvő adatmennyiség miatt nem nagyon van lehetőségük beállni egy állandó szintre. Egy tévénél kb. állandóak a költségek. Ha megnézed, a weboldalukra se nagyon szokták a tévék tartósan kitenni a műsoraikat. Néhány napig/hétig nézhető a legtöbb, de aztán lekerülnek, hogy ne foglalják örökre a helyet. Sok tévé meg eleve inkább a YouTube-ot használja a videók tárolására (és a reklámbevételek egy részének begyűjtésére is). A YouTube viszont mindent megtart örökre, mindenkitől, ami folyamatosan egyre drágább nekik. Ha most lemondanak a megszerezhető bevételről, lehet, hogy később se fogják tudni behozni. Úgyhogy a módszereiket folyamatosan csiszolgatják.
Mindenki próbál mindenből pénzt csinálni, amiből tud. Minden online biznisz folyamatosan keresi a lehetőségeket. Főleg mivel a reklámokat különféle trükkökkel sokan kijátsszák, így bevétel sincs belőle.
Ráadásul, amikor a covid miatt leállt szinte minden a világban, szerinted mi volt az első dolog, amit lemondtak a cégek, akiknek fogalmuk se volt, mikor és miből lesz újra bevételük, miközben a céget és a dolgozóikat is életben kellett tartaniuk?
A hirdetési kiadásokat, hiszen minek reklámozz olyasmit, amit nem vesznek meg és még csak nyitva se lehet a boltod, ahol megvehetnék.
A tévé és újság hirdetések általában hosszú távú, több havi szerződések szoktak lenni, macerásabb lemondani, bár gondolom vis maiorra hivatkozva azokat is lefújták sokan.
A YouTube hirdetések viszont sokkal rugalmasabba, kisebb egységekben kezelhetők.
Lehet, hogy pont ezért is mostanában dobtak be ilyen megállítós dolgokat - pláne, hogy a covid miatt megnövekedett a folyamatos YouTube nézés is (állítólag azóta már visszaesés van).
Abban igazad van, hogy a Premium előfizetőkhöz nem jutnak el a reklámok és ez valószínűleg nem is a mennyiség miatt zavarhatja a hirdetőket, hanem inkább azért, mert pont azokat a nézőket veszítik el, akik esélyes, hogy a termékeikre is inkább költenének. Hiszen aki megengedheti, hogy arra költsön, hogy ne lásson reklámot, az inkább megengedhetné, hogy megvegye a termékeiket is, mint aki garasoskodik és inkább pazarolja az idejét és figyelmét reklámokra, minthogy aprópénzért nyugalmat vásároljon magának (nem ítélkezem senki felett, de a hirdető szempontjából pont ez a lényeg).
Viszont a hirdetők megtekintés számot vesznek és valószínűleg bőven van még hirdetésekkel elérhető ember, egyelőre nem kell tartaniuk tőle, hogy a Premium miatt túl kevesen látják a hirdetéseiket. Egy idő után viszont esélyes, hogy az is eljön. Ha mindenki átáll Premiumra és senki nem nézi a hirdetéseket, akkor valószínűleg nem is fog mindent fedezni csak a Premium, mert ahhoz túl olcsó. Valószínűleg kénytelenek lesznek majd akkor valami újat kitalálni. De ott még nem tartanak, ezen majd akkor agyalnak, ha eljön.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!