Miért nem megy az ügyfélkapu?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Most olvastam a kérdésed és nálam működik.
Képen: [link]
Nem tudom, hogy nálad már működik-e már; lehet, hogy átmeneti hiba volt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Gondolom a régi magyarorszag.hu oldalról indultál.
Amit látsz, az azoknak ad alkalmat a régi magyarorszag.hu oldalra való áttérésre, akik az újról indulnak. Ha te a régi magyarorszag.hu-t választanád, visszajutnál és körözhetnél, mert évek óta minden tevékenység, ügyintézés az új felületen intézhető, a régi oldal ide irányít.
Ha használni akarod a szolgáltatást (gépjármű adatkeresés rendszám alapján), akkor a TOVÁBB AZ OLDALRA a jó választás. (Vagyis, ez az új felület.)
A KÖZIGAZGATÁS, JOG kategóriát megnyitva (bal oldali listában van), a középtájon megjelenő listában a 2. ügy az „Adatigénylés a Jármű Szolgáltatás Paltformon (egyébként az Adatkezelés, adatszolgáltatás alkategória része, de ezt nem kell külön kattintani, mert ez az első, ami középen kibomlik); rákattintás után „Ügyintézés indítása »”, és meg lehet adni választható azonosítót (ÜGYFÉLKAPU, ELEKTRONIKUS SZEMÉLYI IGAZOLVÁNY, TELEFONOS AZONOSÍTÁS, ARCKÉPES AZONOSÍTÁS).
Adatellenőrzés után már írható is a rendszám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!