Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Más is tapasztalja, hogy...

Más is tapasztalja, hogy mostanában több (vásárlási célú) weboldal nem üzemel megfelelően, pl. webshopok, jófogás, vatera?

Figyelt kérdés

Nálunk nem tudtunk vásárolni az Edigital/eMAG oldalon, mert nem működik a kosár, de ugyanígy a Philips webshopnál is az a probléma, hogy a kosárból eltűnik a termék, amint tovább lépnék. A jófogáson és a vaterán nem tudok üzenetet küldeni, hibát jelez, de persze nem határozza meg, mi a gond. A posta oldalán a csomagfeladás kitöltő hibázik és tűnnek el a beírt adatok.


Természetesen, két számítógépen, különböző böngészőkkel, de mobilon is próbáltuk, a hibák mindig megvannak. :-(

A reklámszűrőt kikapcsolom, sőt a philips admin tanácsára privát (inkognitó) módban is megpróbáltam, de nem értem el sikert.


Ennyire lelennének terhelve a szerverek, a rendszereik?



2021. dec. 9. 23:59
 1/5 anonim ***** válasza:

Nekünk sem sikerül vásárolni az emagnál, mert eltünnek a kosárból a termékek. A jófogás már napok óta nem használható.

A többit nem tudom működik-e. Gondolom a karácsonyi roham miatt van. Már megtanultuk, hogy időben kell intézni ha rendelni akarjuk az ajándékokat. Nálunk már rég megvan minden. Majdnem minden. Még kitaláltunk 1-2 apróságot ill. akciós árom tisztítószert akartunk rendelni az emagból

2021. dec. 10. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
A jofogás nálam is hibás, nem tölti be az üzent küldési lehetőséget, vagy a termékleírás hiányzik csak egy frissítés után tölti be.
2021. dec. 10. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Minden rendben működik, kár volt kiemelned.
2021. dec. 13. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

3#

Mázlist lehetsz!


A jófogás üzenetküldés még mindig ezt írja ki:

"HibaAz üzenet küldése során hiba lépett fel. Kérjük, próbáld meg újra később!"

Ha van telefonszám, akkor azon elérhető a hirdető, de ha nincs, akkor nem lehet felvenni a kapcsolatot. Nemrég a telefonszám megjelenítés nem működött és arra írt ki hibaüzentet az oldal. (most felugró ablakban, előzőleg pedig az oldalon, felül írták ki)


A Philips oldala továbbra sem működik, az eMAG/Edigital kosara pedig még mindig összevissza. Hol benne vannak a kiválasztott termékek, hol üresnek mutatja.


Ahogy említettem, itthon két PC van, munkahelyen három gépen is ezeket tapasztaltuk. Egyik kollégám a Libri és Bookline oldalra panaszkodott, hogy csak órák alatt sikerült végig vinni a megrendelést, mert azok is akadoztak.

2021. dec. 14. 10:34
 5/5 anonim ***** válasza:
100%
Jófogáson pénteken adtam el egy cuccomat, mindketten tudtunk írni egymásnak. Az említett webshopok kosara úgy hangzik, mintha böngésző probléma lenne. Aligha hihető, hogy a semmitől hirtelen több webshop is működésképtelenné válik és hetekig nem javítják ki. Így Karácsony előtt le is húzhatnák a rolót ekkora bevételkieséstől.
2021. dec. 14. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!