Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Felmondhatom a hűségidőt a...

Felmondhatom a hűségidőt a vodafone-nál?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Felakarom bontani a TV+Internet+telefon szerződésemet a Vodafonenál. Alapból a UPC-nél voltunk, az sem volt tökéletes mindig, de mióta a Vodefone van, egyszerűen minősíthetetlen. Viszont sajnos új hűségidő került aláírásra.

A irodájukban azt mondták, hogy 60 ezer Ft kötbér kifizetése esetén felbonjták a szerződést.

Viszont jópár éve a Telenornál simán felbontották a szerzősét, mivel a lakhelyem területén nem tudtak jó minőségű szolgáltatást nyújtani.


Ezt szeretném elérni a Vodafone-nál is, mivel rengetegszer nincs adás, a netet szinte alig tudjuk használni. A másik pedig hogy nem küldenek már számlát, se mailt, és ha kis csúszás van a befizetésben 4000 Ft visszakapcsolási díjat számolnak fel.


Csináltatok már ilyet a vodafone-nál sikerrel? Vagy mit lehet tenni? Nem segít az újraindítás se, semmi, max 1-2 órára, ez nem szolgáltatás.



2021. dec. 3. 09:57
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Röviden:nem. Hosszabban: ehhez bizonyítanod kéne tudni hiteles formában azt, hogy valóban napi szinten nincs adás, utána megnézni, hogy mennyi a szerződésben vállalt minimum szolgáltatás, és utána hivatkozhatsz szerződés szegésre részükről. Nem bemondásra megy az ilyesmi.
2021. dec. 3. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Itt is simán felbontják a szerződét, miután leperkálsz az asztalra 64 ezrest, és nagylelkűen hozzáteszed: "nem kérek visszajárót".. ;)
2021. dec. 3. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Ha tényleg ilyen rossz a szolgáltatás hogy naponta csak pár órára működik, akkor azt tudom ajánlani hogy minden alkalommal jelentsd be. Ha egy hiba rövid időn belül újra jelentkezik akkor a korábbi bejelentést “nyisd” újra. Ha a vállalt időn belül nincs javítva (72ó szokott lenni) akkor a szolgáltató fizet kötbért. Ha többször előfordul az azonos hiba (3++) akkor megmondhatod hogy vagy felmondják veled együtt (nincs kötbér) vagy bejelentést teszel a fogyasztóvédelemnél.

Ha bejelentést teszel hiba miatt mindig legyen nálad toll és papír, kérd el a rögzített hiba azonosítóját + a híváshoz tartozó azonosítót is.

2021. dec. 3. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

"A másik pedig hogy nem küldenek már számlát, se mailt..."

Nyilván azért nem küldenek számlát, mert az elektronikus számlát választottad a szolgáltatás meghosszabbításakor - kihasználva az ezzel járó alacsonyabb havidíj kedvezményét.

Nem csak emailt küldenek, hanem sms-t is minden hónapban a kapcsolattartásra megadott email címre és telefonszámra (még akkor is küldik, ha nem kéred). A számla letölthető a Vodafone fiókba belépve. Ahogy az egyéb beállítasaidat is ott tudod testre szabni.

Ettől függetlenül nekem is az a tapasztalatom, hogy mióta megvodásodott a szolgáltatás, sokkal megbízhatatlanabb és instabilabb lett a vezetékes "upc". :(

2021. dec. 3. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!