Felmondhatom a hűségidőt a vodafone-nál?
Sziasztok!
Felakarom bontani a TV+Internet+telefon szerződésemet a Vodafonenál. Alapból a UPC-nél voltunk, az sem volt tökéletes mindig, de mióta a Vodefone van, egyszerűen minősíthetetlen. Viszont sajnos új hűségidő került aláírásra.
A irodájukban azt mondták, hogy 60 ezer Ft kötbér kifizetése esetén felbonjták a szerződést.
Viszont jópár éve a Telenornál simán felbontották a szerzősét, mivel a lakhelyem területén nem tudtak jó minőségű szolgáltatást nyújtani.
Ezt szeretném elérni a Vodafone-nál is, mivel rengetegszer nincs adás, a netet szinte alig tudjuk használni. A másik pedig hogy nem küldenek már számlát, se mailt, és ha kis csúszás van a befizetésben 4000 Ft visszakapcsolási díjat számolnak fel.
Csináltatok már ilyet a vodafone-nál sikerrel? Vagy mit lehet tenni? Nem segít az újraindítás se, semmi, max 1-2 órára, ez nem szolgáltatás.
Ha tényleg ilyen rossz a szolgáltatás hogy naponta csak pár órára működik, akkor azt tudom ajánlani hogy minden alkalommal jelentsd be. Ha egy hiba rövid időn belül újra jelentkezik akkor a korábbi bejelentést “nyisd” újra. Ha a vállalt időn belül nincs javítva (72ó szokott lenni) akkor a szolgáltató fizet kötbért. Ha többször előfordul az azonos hiba (3++) akkor megmondhatod hogy vagy felmondják veled együtt (nincs kötbér) vagy bejelentést teszel a fogyasztóvédelemnél.
Ha bejelentést teszel hiba miatt mindig legyen nálad toll és papír, kérd el a rögzített hiba azonosítóját + a híváshoz tartozó azonosítót is.
"A másik pedig hogy nem küldenek már számlát, se mailt..."
Nyilván azért nem küldenek számlát, mert az elektronikus számlát választottad a szolgáltatás meghosszabbításakor - kihasználva az ezzel járó alacsonyabb havidíj kedvezményét.
Nem csak emailt küldenek, hanem sms-t is minden hónapban a kapcsolattartásra megadott email címre és telefonszámra (még akkor is küldik, ha nem kéred). A számla letölthető a Vodafone fiókba belépve. Ahogy az egyéb beállítasaidat is ott tudod testre szabni.
Ettől függetlenül nekem is az a tapasztalatom, hogy mióta megvodásodott a szolgáltatás, sokkal megbízhatatlanabb és instabilabb lett a vezetékes "upc". :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!