Hogyan lehet nagyon sok youtube feliratkozást generálni?
Be kell valahogy kerülni a Youtube ajánlójába. Bármilyen jó videót csinálsz, a Youtube nem fog betenni az ajánlottak közé, ha alig van rajta nézettség.
Ez egy ördögi kör, mert így csak úgy nő a nézettség, ha már van rajta nézettség.
Hogy lehet ezt a gordiuszi csomót megoldani?
Be kell reklámozni facebookon, ismerősök között, hogy nézzék és ők is osszák meg és kérjék az ő ismerőseiket is, hogy nézzék és osszák meg és így tovább.
Másik módszer, ha a videóidra keresés útján találnak rá.
Például, ha egy új, felkapott témában csinálsz videókat, a címben és a címkék között is feltünteted, akkor ha szerencséd van, amikor rákeresnek, rátalálnak.
Végül, van egy sötét módszer. Anno a kezdő, de biztosan befutni vágyó videósok között népszerű volt (de lehet, hogy még alkalmazzák most is), hogy vesznek feliratkozásokat, vagy nézettséget. Kínai cégektől lehetett (vagy talán még mindig lehet) a legolcsóbban ilyen szolgáltatásokat csomagokban rendelni.
A nézettséget könnyen tudják generálni egy szerverparkkal és több internetelőfizetéssel, mindig változó IP címmel. Megrendeled és napok alatt ott virít a videón 10-50 ezer megtekintés, megrendelt csomagtól függően.
A feliratkozókat is könnyen meg tudják oldani. Generálnak egy robottal 10 ezer Youtube fiókot, amelyek feliratkoznak.
Biztos hallottad már, hogy néhány éve volt egy törlési hullám a Youtubeon, mindegyik videós panaszkodott (köztük az összes magyar), hogy a Youtube törölt több 10 ezer feliratkozót tőlük.
Nos, ez azért volt, mert azok voltak a kamu kínai feliratkozók. Persze kimagyarázták, hogy a Youtube csak az inaktív feliratkozókat törölte. Nem, azok voltak a kamuk, amiket még a pályafutásuk beindítása céljából vettek.
Előző vagyok, még eszembe jutott, hogy régen, kb. 4 éve csak szórakozásból kipróbáltam, hogy mi történik, ha a saját gépemről többször megnézek egy videót. Akkoriban egészen egyszerűen ahányszor megnéztem a videót, annyiszor nőtt a számláló (nem kellett az IP címet megváltoztatni és törölni a sütiket).
Szóval ha 4 éve írtál egy scriptet, ami újra és újra lejátszotta a videódat, akkor nőtt a számláló. 24 óra alatt egy 10 perces videóra tudtál 144 megtekintést generálni. 10 nap alatt 1440-et és így tovább. Ha több böngészőben, vagy virtuális gépen is futtattad a scriptet, akkor már egy éjszaka összejöhetett az 1440 megtekintés, vagy több (ez 10 nap alatt 14400, vagy többet jelent). Sokan visszaéltek ezzel.
A Youtube azóta már szűri az ilyen ügyeskedőket és figyeli az IP címet, a sütiket és a metaadatokat. Ha gyanús, hogy egy gépről nézik többször, akkor nem növeli a számlálót a videón és a megjelenő reklámok után sem jár pénz.
Akkoriban a fiók készítése is egyszerűbb volt, még nem kért telefonszámot a google a regisztráláskor, szinte semmit nem figyelt, az IP címet sem. Így lehetett sok felhasználói fiókot generálni és mindegyikkel feliratkozni.
Aki ezekről tudott és nem akart megfizetni feliratkozó csomagokat (az említett kínaiak), az művi úton maga el tudta érni, hogy egy nagy kezdő lökést adjon a csatornájának. Egyszóval mindenki élt vele kb. 4-5 évvel ezelőttig, amikor a google bekeményített és elkezdte az ilyen csalásokat megakadályozni.
a sok feliratkozással nem mész sokra, mert attól, hogy sok feliratkozód van még nem fogják sokan nézni a videókat. én is feliratkoztam egy csomó csatornára, amiket akartam nézni, mégse mindig nézem meg, ha van új videójuk. ráadásul egy ideje már nem is jelez minden videót a feliratkozóknak a YouTube. sokkal inkább számít, hogy kik és mennyire nézik a videóidat. ha valaki megtalálja a videódat, de nem nézi sokáig, az sokkal többet tud ártani abban, hogy a YouTube ajánlani fogja-e vagy sem. a fizetés a megtekintések száma alapján működik. hogy egyáltalán bekapcsolhasd a monetizálást, az egy minimális megtekintési időhöz van kötve. hogy mennyire ajánlja másoknak az pedig a néző megtartás alapján dönti el leginkább. ezeket mindet nem annyira tudod trükközéssel kijátszani. nem lehetetlen, de nem biztos, hogy könnyebb/olcsóbb út, mint normális tartalmat gyártani.
legfontosabb, hogy jó legyen a tartalmad, akarják nézni az emberek, akikhez eljut. legyen annyira érdekes, hogy máskor is akarjanak ilyet látni és legyen annyira egyedi, hogy hozzád akarjanak visszajönni ilyenért. ha ilyen tartalmat gyártasz, akkor azt probáld meg minél több emberhez eljuttatni, a többit már a tartalmad megoldja, hiszen jó, amit akarnak nézni az emberek és annyira jó, hogy akarják ajánlani egymásnak is...
az általános igényeket megismerheted, ha megnézed a népszerű csatornák videóit. sok féle irány és stílus van, sok embernek sok minden bejön.
de nem biztos, hogy a meglevő igényeket kell mindig kiszolgálni. pláne nem biztos, hogy úgy, ahogyan mások már megteszik.
jobb lehet, valami olyat csinálni, ami neked bejön, téged érdekel és értesz is hozzá. jó eséllyel másokat is érdekel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!