Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » A UPC 2 hónapja le se tojja...

A UPC 2 hónapja le se tojja azt, hogy hívtam őket hogy szerelőre van szükségem kétszer írtam nekik emailt amire nem is válaszoltak. Ilyen esetben milyen hatósághoz tudok fordulni a problémámmal?

Figyelt kérdés
2021. aug. 11. 17:05
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Szia!


Valószínűleg azért nem válaszolnak, mert a problémád abba a kategóriába tartozik, amelyet egyedül is meg tudsz oldani, nélkülük.

Miért van szükséged szerelőre, hátha tudunk segíteni!

2021. aug. 11. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Argloss ***** válasza:
80%

Az oldalukon feladott üzenetről szokott jönni automatikus válasz, hogy fogadták:

[link]


Ha az nem, akkor hívogatni kell az ügyfélszolgálatot, kártérítést kérni stb.

[link]


Hozzánk 3x jött ki a szerelő, mire sikerült neki megoldania a problémát. Mondjuk kb. 1 hét volt mire reagáltak az internetes bejelentésre. A telefonosra már másnap jött a szerelő.


Szerintem az NMHH-hoz tudsz fordulni, ha nem foglalkozik veled a szolgáltató:

[link]

2021. aug. 11. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
21%
A szerelést alvállalkozók csinálják. Lehet, hogy megkapták a megbízást, de még nem volt idejük kimenni. Majd valamikor...
2021. aug. 11. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!